پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱

تنبیه رای‌دهندگان توسط طالبان +عکس

يکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۶
کد مطلب: 365125
معاون وزیر کشور افغانستان اعلام کرد: تروریست های طالبان انگشت های جوهری ۱۱ رای دهنده را در استان هرات در غرب افغانستان قطع کردند.
به گزارش جهان، واحد مرکزی خبر به نقل از خبرگزاری آلمان خبر داد، ایوب سالنگی در صفحه توییتر نوشت زخمی ها به بیمارستان منتقل شدند.

در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری افغانستان که روز شنبه در سراسر این کشور برگزار شد، «عبداله عبداله» و «اشرف غنی» به رقابت با یکدیگر پرداختند.

بنابر این گزارش، با پایان گرفتن دور دوم انتخابات ریاست جمهوری افغانستان، شمارش آراء از ساعات اولیه دیشب آغاز شد.

کمیسیون انتخابات افغانستان اعلام کرد: تعداد افرادی که در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری رای دادند، بیش از هفت میلیون نفر و تقریبا با تعداد رای دهندگان دور اول برابر بود.


نتایج اولیه دور دوم انتخابات ریاست جمهوری افغانستان ۱۱ تیر اعلام خواهد شد.

با اعلام رسمی نتایج انتخابات، از بین عبدالله عبدالله و اشرف غنی احمد زی یک نفر برای دوره ۵ ساله، ریاست جمهوری افغانستان را برعهده خواهد گرفت.


خبر دیگر این که وزیر کشور افغانستان روز شنبه از کشته شدن ، ۱۰۶ نفر از جمله ۶۰ شورشی طالبان در خشونت های همزمان با برگزاری دور دوم انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *