چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۴
۱۷

اصلاح‌طلبان به قدرت که می‌رسند زنان را فراموش می‌کنند

يکشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۳۸
کد مطلب: 365093
رئیس فدراسیون اسلامی ورزشی زنان منحل شده ایران گفت: زمانی که اصلاح‌طلبان به قدرت می‌رسند زنان را فراموش می‌کنند.
اصلاح‌طلبان به قدرت که می‌رسند زنان را فراموش می‌کنند
به گزارش جهان، فائزه هاشمی‌رفسنجانی در حاشیه جشن امید در گفت‌و‌گو با فارس در کاشان گفت: تعطیلی فدراسیون اسلامی ورزش بانوان در دولت قبل غرض شخصی بود و به جای اینکه رئیس فدراسیون را عوض کنند فدراسیونش را منحل کردند.

وی تصریح کرد: در این فدراسیون به دنبال ترویج اخلاق دینی در میان ورزشکاران و بانوان مسلمان، نقش‌آفرینی و توجه به ورزش و حضور بانوان مسلمان در میادین بین‌المللی به شیوه اسلامی توسط ایران بودیم که متأسفانه آن را به دلایلی که به طور قطع مشکلات مالی نبود و غرضیت با سیاست‌های من بود، تعطیل کردند.

به گفته وی متأسفانه در دولت فعلی هم توجهی به این فدراسیون نشده است و همچنان این فدراسیون تعطیل است.

این فعال سیاسی بیان داشت: اعتدال تنها سیاسی نیست بلکه اعتدال جنسیتی را نیز باید محترم شمرد و در کشوری که حدود ۶۰ درصد دانشجویان و فارغ‌التحصیلان و نیمی از جمعیتش را بانوان تشکیل می‌دهند، با حضور کمرنگ بانوان در بخش مدیریتی کشور مواجه هستیم.

وی برابری جنسیتی، قومی و مذهبی را در کشورهای توسعه یافته امری پذیرفته شده دانست و افزود:اگر ما نیز که در مسیر توسعه قرار گرفته‌ایم این برابری را محترم نشماریم دچار مشکل می‌شویم و البته پذیرفتنی است که از نظر جسمی میان مرد و زن تفاوت وجود دارد ولی اگر ادعای اصلاح‌طلبی داریم می‌بایست از ظرفیت‌های مدیریتی بانوان در جایگاه خودشان استفاده شود.

به گفته وی زمانی که اصلاح‌طلبان به قدرت می‌رسند حضور و نقش بانوان در عرصه سیاست را فراموش می‌کنند و یادشان می‌رود که بانوان نیز وجود دارند.

هاشمی‌رفسنجانی برگزاری مراسم سالگرد انتخابات ریاست جمهوری را یادآوری اتفاقات گذشته، تحلیل مسائل روز، آینده‌نگری، ایجاد اتحاد و همبستگی و تأثیرگذاری بر همراهی مردم در ادامه مسیر و تقدیر از آنها دانست.

وی اظهار داشت: تمام جریان‌های اصلاح‌طلب و مستقل می‌توانند در ادامه این مسیر و بهبود شرایط نقش داشته باشند و بازویی توانمند برای حمایت از سیاست‌های دولت باشند.

وی با اشاره به اقدامات ستودنی دولت در بخش صنعت و معدن، خارجه، فرهنگ و ارشاد، بهداشت و علوم گفت: شاهد تحولاتی در دانشگاه‌ها و بازگشت دانشجویان ستاره‌دار و اساتیدی که به اجبار بازنشسته شده بودند، هستیم و فضای مدیریتی برخی دانشگاه‌ها که نظامی شده بود تغییر کرده است.

وی در مورد وعده انتخاباتی دکتر روحانی در خصوص آزادی زندانیان سیاسی یادآور شد: آزادی زندانیان سیاسی از دست دولت بر نمی‌آید و افرادی نیز برای رهایی زندانیان سیاسی به این دولت رأی دادند ولی یقین دارم که دولت تمام تلاش خود را برای آزادی آنها بکار بسته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بهتره بگید وقتی به قدرت میرسند خدا را فراموش میکنند
مارانکلایی
آبجی عزیزم میشه بگی دولت توبخش صنعت چه گلی به سرتولیدکننده ها زده ؟بابا توو بابات وخانوادت دست وردارید ازسر ملت . خجالت خوب چیزیه
هرکس فقط فایزه خانم را فراموش کندوکناربگذارد،انگارتمام جامعه نسوان رانادیده گرفته است!!!!!!این چه حرفی است؟همیشه خودشان راسخنگوی همه خانمها میداند!
مگر ندیدید که باباش گفت اموال دانشگاه آزاد مال خداست و لابد ایشان هم به عنوان نماینده خدا آنها را به اصطلاح رسیدگی میکند و هر وقت لازم شد مقداری هم گردگیری میکند تا این اموال جریان پیدا کنند و یک جا نمانند و پوسیده شوند !!!!!!!!!!!
کم سواد
فتنه گر از کی فعال سیاسی شد؟ اصلا این فرد انقدر ارزش داره که سخنانش را بازتاب بدهید؟
فائزه خانم ديگه ساندويچ نمي خوره اون چلوكباب دوست داره
محسن
Iran, Islamic Republic of
ایشون تو زندان یاد گرفته دلمه هفت رنگ درست کنه!
همان که امثال شماها را فراموش کنند ملت یک عمر دعایشان می کنند.
Czech Republic
اربابانشان در تلاویو دستور داده اند برنامه ی اصلی بعد از پذیرش خفت بار شرایط غرب در مذاکرات هسته ای به فحشا کشاندن زنان ایران است و آنها از زمان حضورشان در دولت مطابق دستور اربابان صهیونیست و بهاییشان عمل کرده اند
Iran, Islamic Republic of
همپالگيهاي تونيز فهميده اند امسال توچه افتضاحي درجامعه بوجود مياورد.وانها نيز ازبودن تو اسايش ندارند.پس ترجيح ميدهندبيش ازاين رسوا نشوند.
حیدر
"ترویج اخلاق دینی درمیان ورزشکاران وبانوان مسلمان"؟!البته باطرح های کذایی مثل دوچرخه سواری بانوان درمعابر عمومی وترویج بی حیایی واباحه گری درنشریاتی مثل زنان..
عباد
Iran, Islamic Republic of
راست میگه سانویچ خورها و دوچرخه سوارها رو فراموش کردند
ساندویچی
فائزه هاشمی و اخلاق دینی ..خخخخخخخخ
تازه فهمیدی افسادطلب ها قدرت طلب هستن ؟
غفاری
فائزه رفته کاشان ساندویچ بخورد.
با عرض پوزش!
من از طرف اصلاح طلبان از شما بانوی فتانه شهر آشوب عذر خواهی می کنم؛
طبق طرح قبلی قرار بود برای شما چند ساندویچ فروشی در سطح شهر و در نقاط مطلوب نظر سرکار احداث شود ولی به دلیل کارشکنی برخی معلوم نیست از کجا آمده ها تا کنون به تعویق افتاده است!
در هماهنگی کامل با اشخاص مؤدب به زودی خواسته شما اجابت خواهد شد.
با پوزش مجدد؛ جسارتا در خواست می کنیم شما با تقویت قابلیت های تان همچنان روحیه شهر آشوبی و فتانه گری خود را حفظ فرمایید!
Iran, Islamic Republic of
خدا را شكر كه بلاخره جرات اعلامش را پيدا كرديد
ایمان
یکی از کارهای خوب این دولت فراموش کردن تو بود