جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

حرف‌های‌شنیدنی‌بازیگران درباره تیم ملی

شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۲۲
کد مطلب: 365059
رامبد جوان ،‌امیر جعفری ،‌ آناهیتا همتی و چند بازیگر مطرح دیگر راجع به تیم ملی فوتبال ایران و جام جهانی حرف‌های شنیدنی زده‌اند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، این روزهای که تب جام جهانی بالاگرفته و تیم ملی ایران هم در آن مشارکت دارد، بازیگران هم برای حمایت از این غافله عقب نمانده و راجع به این رویداد بزرگ و تیم ملی ایران نظراتی دارند،‌ حرف های آنان را باهم می‌خوانیم؛

آرزوهای خوب خوب برای تیم ایران
رامبد جوان/بازیگر


دیدن مسابقات جام‌جهانی فوتبال برایم اهمیت دارد از آن جهت که تیم‌ملی ایران در آن حضور دارد. حضوری که از صمیم قلب خوشحالمان کرد. آرزو می‌کنم مسابقات خوب پیش رود و اتفاقات خوبی برای تیم ایران پیش آید، تیمی که این مدت خستگی‌ناپذیر تلاش کرد. بی‌تردید تک‌تک بازیکنان برای خوشحالی و سربلندی مردم کشورمان این تلاش را داشتند. ما هم برایشان آرزوهای خوب‌خوب می‌کنیم که با امید بروند و با شادی برگردند. من و همه مردم با هیجان منتظر رسیدن جام‌جهانی هستیم.

خوشبینم به صعود
امیر جعفری/ بازیگر

بی‌نهایت از صعود ایران به جام‌جهانی ۲۰۱۴ خوشحالم، احساس غرور و افتخار دارم از این بابت که این مسابقات و اهتزاز پرچم کشور ما در عرصه بین‌المللی، هریک بهانه‌ای هستند تا جهانیان بدانند که ما زیر فشار تحریم‌ها نمرده‌ایم و زنده‌ایم و روزگار می‌گذرانیم و تیممان به جام‌جهانی می‌رود و بازیکنانمان گل می‌زنند و حتی می‌توانند تیم‌هایی را هم شکست دهند؛ تا بدانند ما هنوز وجود داریم. برای موفقیت بچه‌های تیم‌ملی دعا می‌کنم و مطمئنم که برای صعود، تا توان دارند تلاش می‌کنند. شک ندارم که در بازی با تیم نیجریه، برنده خواهیم بود منتها درباره دو بازی دیگر، پیش‌بینی‌ای ندارم اما نسبت به صعود به مراحل بعدتر، خوشبینم.

جام‌جهانی؛ روزهای برد و باخت و هیجان
هانیه توسلی/ بازیگر

روزهای پر هیجان جام‌جهانی فوتبال فرارسید. روزهایی که نه فقط برای تیم‌ملی که برای همه مردم کشورمان سرشار از هیجان و استرس است. بی‌تردید روزی از بردمان خوشحالیم و روزی از باخت ناراحت؛ امیدوارم که روزهای مسابقات فقط شادی باشد. در همین اندازه که تیم‌ملی توانست به جام‌جهانی راه پیدا کند خودش یک موفقیت بزرگ محسوب می‌شود، بهتر است این شادی را تا آخرین روز جام‌جهانی فراموش نکنیم و در کنار تیممان باشیم. همبازی‌شدن با تیم‌های قوی جهان کار سختی است، حتی اگر امتیازهای خوبی هم نصیبمان نشود جای دلخوری نیست.

ایران فوتبال‌دوست
آناهیتا نعمتی/ بازیگر

ایران کشوری است با مردمی فوتبال‌دوست؛ ورزشی که از کوچک تا بزرگ برای ورودش به جام‌جهانی سر و دست شکستند و خندیدند، حتی آنهایی که چندان پیگیر مسابقات ورزشی نبودند. همیشه در تاریخ کشورمان کسب امتیازهای خوب برای تیم‌ملی فوتبال همراه با غرور و سربلندی در یاد و خاطر مردم ماندگار بوده است. از آنجایی که بازیکنان با آمادگی وارد این مسابقات شده‌اند قطعا نتایج خوبی را کسب خواهند کرد و این دوره از مسابقات هم در خاطر همه خواهد ماند. هنرمندان از صمیم قلب برای تمام ورزشکاران غرورآفرین آرزوی موفقیت دارند.

شادی‌های فوتبالی
سیامک انصاری/ بازیگر

مسابقات جام‌جهانی فوتبال برای تمامی دنیا شادی و امید همراه دارد. در این میان حضور تیم‌ملی ما در جام‌جهانی شادی را برای کشور ما هم به ارمغان آورد. به خوبی می‌دانیم مردم کشور ما نیاز بالایی به شادی دارند. شادی‌های اینچنینی تا مدت‌ها در افکارعمومی می‌ماند و آثار مثبتی در جامعه خواهد داشت. من امیدوارم افراد تیم‌ملی همان‌طور که با سربلندی به این مسابقات راه یافتند با بازی‌های خوبشان مقابل حریف دل مردم را بیشتر شاد کنند. برای بازیکنان، مسابقاتی با پایان خوب آرزو داریم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *