پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱

ریزش شدید قیمت ها در بورس تهران

شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۶
کد مطلب: 364966
در ابتدای معاملات اولین روز هفته شاخص کل بورس با افت بیش از ۸۰۰ واحدی در نیمه معاملات مواجه شد و وارد کانال ۷۳ هزار واحدی شد.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا در ابتدای معاملات امروز بورس تهران،روند ریزشی بازار سرمایه شدت گرفت و تالار شیشه ای با تشکیل صف های فروش سنگین مواجه شد به طوری که دماسنج بازار سرمایه تا نیمه معاملات به کانال ۷۳ هزار واحدی برگشت.

به نظر می رسد مخالفت خودروسازان با فرمول جدید قیمت گذاری خودرو به همراه به تعویق افتادن افزایش قیمت محصولات از مسائل تاثیر گذار در روند بازار سرمایه امروز باشد.

این در حالی است که در معاملات امروز اکثر صنایع بورسی در این افت تاثیر گذار بودند به طوری که بیشترین آثار منفی را در روند نزولی شاخص صنعت پتروشیمی، بانکی، مخابراتی و خودرویی گذاشتند یعنی شرکتهای ارتباطات سیار،تاپیکو،نفت و گاز پارسیان،پالایشگاه بندرعباس،مخابرات،غدیر و بانکهای ملت،پاسارگاد و صادرات از شرکتهای تاثیر گذار در ریزش بازار سرمایه بودند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *