چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۱

سرمربی برزیل:ایران بهتر از ما بازی می کند

چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب: 364480
سرمربی تیم ملی والیبال برزیل گفت: ایران جزء بزرگترین تیم های والیبال جهان است.
به گزارش جهان به نقل از واحد مرکزی خبر، برناردو رزنده با حضور در فرودگاه امام خمینی (ره) گفت : دربازی که با تیم ملی والیبال ایران در برزیل داشتیم تیم ایران دارای توانایی های بسیاری در والیبال شده قدرت و پیشرفت قابل توجهی دارد .

ایران سزاوار برد در مقابل ما بود و توانست با نتیجه سه بر صفر در دیدار دوم ما را شکست دهد.

سرمربی تیم والیبال برزیل در خصوص شناختش از هواداران والیبال ایران گفت : بسیار خوب است که ایران تماشاگران پرشوری دارد بازی در سالن شلوغ را بسیار می پسندم و برای ورزش والیبال بسیار خوب است.

رزنده در خصوص پیش بینی اش از بازی در مقابل تیم ایران گفت : خیلی سخت است که بخواهیم حدس بزنیم نتیجه بازی چه می شود ولی به این اعتقاد دارم که ایران خیلی خوب بازی می کند و برعکس برزیل که بازی خوبی انجام نداده است اما تلاش می کنیم که بهترین بازیها را از خود در ایران به نمایش بگذاریم.

وی در پایان درخصوص حال و هوای کشورش که این روزها تب جام جهانی فوتبال دارد گفت: ما انتظار داریم که در فوتبال نتیجه خوبی بگیریم؛ ولی مردم برزیل بر این عقیده هستند که دولت برزیل بعضی ازپولهای مردم را هدرمی دهد و این تنها مشکل ماست.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


این همه شکسته نفسی عجیب نیست؟!!!