پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۲

فرار زندانیان خطرناک در موصل+ عکس

چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۶:۴۹
کد مطلب: 364430
یک منبع امنیتی در عراق اعلام کرد تکفیری‌های داعش بامداد امروز با حمله به زندان بادوش واقع در غرب موصل ضمن تسلط بر این زندان اقدام به آزادسازی همه زندانیان کردند.
به گزارش جهان به نقل از ابنا، عناصر تکفیری دولت اسلامی عراق و شام موسوم به "داعش" با یورش به زندان بادوش در غرب شهر موصل واقع در شمال عراق همه‌ی ۲۷۲۵ زندانی آن را فراری دادند.

یک منبع امنیتی در عراق اعلام کرد تکفیری‌های داعش بامداد امروز با حمله به زندان بادوش واقع در غرب موصل ضمن تسلط بر این زندان اقدام به آزادسازی همه زندانیان کردند.



این منبع تصریح کرد زندان بادوش زندانی منطقه‌ای است که مسئولان بلند پایه القاعده و داعش از سراسر عراق در این زندان بسر می‌بردند و شمار همه زندانیان آن حدود سه هزار نفر گزارش شده است.

افراد مسلح داعش نیمه شب گذشته نیز زندان های تسفیرات در منطقه فیصلیه در شرق موصل و زندان مبارزه با تروریسم در میدان الطیران واقع در مرکز موصل را نیز به کنترل خود در آوردند و زندانیان آنها را فراری دادند.

صدها نفر از تکفیری‌های داعش که به سلاح‌هایی از قبیل موشک اندازهای «آر پی جی»، تفنگ‌های دوربین دار و مسلسل های سنگین سوار شده بر خودرو مجهز بودند شهر موصل در مرکز استان نینوا را تصرف کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


هرمز
سیستم اطلاعاتی عراق چگونه نتوانسته حرکت این عده را رصد کند؟
تروریستها چه در سوریه و چه در عراق بعد از دستگیری باید مجازاتشون مرگ باشه نه زندان از پارسال تا حالا چقدر انفجار در عراق اتفاق افتاد چقدر سرباز عراقی برای دستگیری اینا کشته شدن الانم که آزاد شدن دوباره میرن به جنایاتشون ادامه میدن