پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

خسارات ۴۹ میلیارد تومانی طوفان در تهران

چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۱:۱۳
کد مطلب: 364418
استاندار تهران گفت: طوفان هفته گذشته در تهران ۴۹ میلیارد تومان خسارت بر جای گذاشت.
به گزارش جهان به نقل از فارس، سیدحسین هاشمی در جلسه ستاد مدیریت بحران استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: براساس دستور وزیر کشور بررسی حادثه طوفان هفته گذشته به بنده محول شد تا در این خصوص بررسی‌های لازم صورت گیرد.

وی ادامه داد: هر تغییر و تحولی در سطح مدیران استان تهران باید با نظر استانداری تهران اتفاق بیفتد و فعلاً استعفای مدیرکل هواشناسی استان تهران معلق می‌شود تا کمیته‌ای این موضوع را بررسی کند و نباید با استعفا صورت مسئله را پاک کرد.

هاشمی ادامه داد: کمیته‌ای توسط معاون عمرانی استاندار، معاون آمادگی و مقابله مدیریت بحران، رئیس سازمان هواشناسی شهر تهران، به بررسی طوفان می‌پردازند و پس از بررسی‌های صورت گرفته نسبت به عزل و توبیخ مدیرانی که در طوفان اخیر کوتاهی کرده‌اند اقدام می‌شود.

وی به راه‌اندازی سیستم اخطار آنی توسط استانداری و صداوسیما اشاره کرد و گفت:‌ آیین‌نامه سیستم بحران را باید با شرایط جدید مطابقت دهیم و این سیستم باید به روز شود تا در مواقع بحرانی با مشکلات کمتری مواجه شویم.

استاندار تهران درباره خسارت‌های ناشی از طوفان هفته گذشته گفت:‌ کل خسارات در استان تهران ۴۹ میلیارد تومان برآورد شده و ۲۷ نفر مجروح و ۵ نفر نیز جان خود را از دست دادند که به خانواده‌‌های آنها تسلیت می‌گویم.

هاشمی یادآور شد: نحوه جبران خسارت‌ دیدگان توسط کمیته‌ای در استانداری تهران رسیدگی می‌شود و خسارات آن ۵ نفر که جان خود را از دست داده‌‌اند را شهرداری تهران پرداخت خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *