جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

مادر شهیدان محبی در منزل ابدیش آرام گرفت

سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۳۷
کد مطلب: 364379
مادر شهیدان محبی پس از تشییع با شکوه بر روی دوش عاشقان راه ایثار و شهادت در جوار فرزندان شهیدش در منزل ابدیش آرام گرفت.
به گزارش جهان به نقل از فارس، پیکر مطهر مرحومه فاطمه اسماعیلی مادر شهیدان والامقام علی‌اکبر و اسماعیل محبی که پس از سال‌ها فراق فرزندان شهیدش دعوت حق را لبیک گفته بود بر روی دوش هم‌رزمان فرزندان شهیدش تشییع شد.

مادر شهیدان والامقام دوران دفاع مقدس ساعاتی پیش از مقابل منزلش تشییع و پس از انتقال به آرامستان بهشت زهرا (س) و تشییع باشکوه در قطعه صالحین و در جوار شهدای والامقام انقلاب اسلامی ایران آرام گرفت.

مراسم تشییع و خاکسپاری مرحومه اسماعیلی مادر شهیدان علی‌اکبر و اسماعیل محبی با حضور خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، عاشقان راه ایثار و شهادت، امت حزب‌الله و همیشه در صحنه ایران اسلامی و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری در میان حزن و اندوه فرزندان انقلاب اسلامی برگزار شد.

این گزارش حاکی است، مراسم سوم مادر شهیدان محبی روز پنج‌شنبه ۲۲ خرداد ماه سال جاری و شام ولادت حضرت حجت (عج) از ساعت ۱۶:۳۰ تا ۱۸ در مسجد بقیة‌الله (عج) واقع در خیابان پیروزی میدان شهید بروجردی منعقد می‌گردد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *