پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۴

پلیس ایران قابل مقایسه با پلیس دنیا نیست

سه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۵
کد مطلب: 364305
فرمانده نیروی انتظامی گفت: عملکرد پلیس ایران با هیچ پلیس دیگری قابل مقایسه نیست.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم صبح امروز در مراسم فارغ التحصیلی دانش آموختگان دانشگاه امین با بیان اینکه ناجا امروزه امنیت آفرین است گفت: پلیس ایران با هیچ پلیس کشور دیگری قابل مقایسه نیست. چرا که ما حافظ ارزش‌ها و مردم هستیم اما پلیس سایر کشورها حافظ قدرت و مسئولان هستند.

وی خطاب به دانش آموختگان دانشگاه گفت: اگر می‌خواهیم امنیت را در جامعه برقرار کنیم باید ضمن مانوس شدن با قران و احادیث، با شیطان درونی خود مبارزه کنیم.

وی با بیان اینکه لباس نیروی انتظامی همچون لباس روحانیت مقدس است، گفت: پلیس حافظ ارزش‌های مردم است و ما در لباس خدمت به مردم برای مردم امنیت برقرار می‌کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خب معلومه که نیست. اگر مالتو تو مترو زدن بری شکایت کنی می گن بزن به چاک.گوشی سرقتیتو مخابرات پیدا کنه می گن برو طرف رو وردار بیار این جا و... کجای دنیا این طوریه؟
حجت
درود بر شما
سری به کلانتریها بزنید جز بی ادبی و پوشش بد چیز دیگری نمی بینید
علي
Iran, Islamic Republic of
بنظرم خجالت آوره اين اظهار نظر. پليس ايران با هيچ پليسي قابل مقايسه نيست؟!
1- پليس ايران عمدتاً پليس غيرحرفه اي و آموزش نديده است. لااقل در سطح پليس پيشگيري و كلانتريها و پليس راهور. اكثراً سرباز هستند!
2- پليس ايران كمترين امنيت شغلي و حمايت حقوقي رو نداره! تا جايي كه وقتي در برابر مهاجمين به مال و جان و ناموس مردم، طبق قانون از سلاح استفاده ميكنه بايد مدتها در دادگاه بدوئه تا رضايت مجرم تير خورده رو بدست بياره! لذا اكثرا وارد درگيري نمي شوند!
3- ...