جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۳

بانوی اول مصر کیست؟

دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب: 364125
خانم «انتصار» همسر عبدالفتاح السیسی، مصطفی، محمود، حسن و دخترانش «واحده» و «آیه» دو دختر در این مراسم ادای سوگند رییس جمهور جدید مصر حضور داشتند.
به گزارش جهان به نقل از مشرق، مراسم ادای سوگند «عبدالفتاح السیسی» رییس جمهور منتخب مصر روز یکشنبه در دادگاه قانون اساسی این کشور برگزار شد.

در این مراسم برای نخستین بار تصویری از خانواده رییس جمهور جدید مصر در رسانه‌ها منتشر شد.

خانم «انتصار» همسر عبدالفتاح السیسی، مصطفی، محمود، حسن و دخترانش «واحده» و «آیه» دو دختر وی نیز در این مراسم حضور داشتند.

خانواده عبدالفتاح السیسی و بخصوص خانم انتصار اکنون که باید برای نقل مکان به کاخ ریاست جمهوری مصر آماده شوند، کانون توجه رسانه ها قرار گرفته‌اند.

مصطفی در هیئت نظارت اداری مشغول به فعالیت است. محمود در بخش فناوری اطلاعات جنگ کار می‌کند. حسن سومین پسر السیسی نیز در یکی از شرکت‌های نفت شاغل است.

آیه تنها دختر رییس جمهور مصر نیز دانشجوی دانشکده نیروی دریایی مصر است.

السیسی پس از مقدمه رئیس دادگاه قانون اساسی، در پشت تریبون دادگاه حاضر شد و برای حفظ نظام جمهوری، احترام به قانون اساسی کشور، دفاع از منافع ملت مصر، حفظ استقلال، وحدت و تمامیت ارضی کشور سوگند یاد کرد.

پس از ادای سوگند ریاست جمهوری عبدالفتاح السیسی در دادگاه قانون اساسی مصر، شخصیت های مختلف خارجی پست جدید ریاست جمهوری را به السیسی تبریک گفتند.

ادای سوگند عبدالفتاح السیسی در دادگاه قانون اساسی مصر که تقریبا یک سال پس از برکناری محمد مرسی صورت گرفت، به طور مستقیم از تلویزیون این کشور پخش شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسین. زایراومالی
خبرتون رو بخونيد واقعا خجالت داره اشتباست آخر معلوم شد السیسی چند تا دختر داره
صادق
پایه های قدرتی که بر روی خون بیگناهان و ناله های زندانیان مظلوم بنا شده باشد سست تر از آن است که این خانم بتواند خواب طلایی زندگی در قصور آنچنانی را ببیند سیسی اگر عاقل بود از عدم شرکت سران کشورها وپیروزی با رای 11%در صدی مردم میفهمید که قلبهای سوخته مصریان و آه دل مادران شهدا پا گیر تر از آن است که او را دلبسته قدرت و حکومت گرداند.اگر چه با دستکاری و تقلب آمار شرکت کنندگان را فریبکارانه 47% اعلام کرد اما همه مصریان به این آمار پوزخند زدند همیشه دیکتاتورهای کودتاچی احمق هستند.
رجائي
Iran, Islamic Republic of
با سلام
توصيه مي كنم اينقدر واژه "بانوي اول" را در اخبار مختلف مطرح نكنيد. بانوي اول يك واژه لغو و بيهوده است كه با عادي شدن آن و به تبع قرينه يابي در كشور خودمان لطمات بدي به كشور وارد خواهد شد. از آن بانوي روشنفكري كه خواب بانوي اول شدن را مي‌ديد و با توهمات خود و همسرش چه آشوبي در كشور به پا كرد تا حتي آقاي احمدي نژاد كه در اين اواخر بانوي اول را بصورت رسانه‌اي در كشور مطرح مي كرد و چه آقاي روحاني كه بانوي اول جشن ميلاد حضرت زهرا را برگزار كرد همه به خطا مي روند.
"بانوي اول" خطا است و پوست خربزه زير پاي مسئولين و سياسيون.