چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱

نحوه سفر میلیاردرهای خاورمیانه+عکس

دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۵:۵۰
کد مطلب: 364090
شرکت هواپیمایی ایرباس فرانسه، گزیدۀ اطلاعاتی از یک بررسی درباره نحوه پول خرج کردن میلیاردرهای خاورمیانه را در پایگاه اینترنتی خود منتشر کرد.
به گزارش جهان به نقل از العالم، بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط شرکت ایرباس، ۳ نقطه از جهان شاهد افزایش تعداد میلیاردرهاست. این مناطق عبارتند از خاورمیانه، چین و روسیه.

ایرباس خاطرنشان می‌کند که تعداد میلیاردرهای خاورمیانه از ۱۵۰ نفر در سال ۲۰۰۷ ، به ۲۲۰ نفر در سال ۲۰۱۷ افزایش خواهد یافت.

این بررسی نشان می دهد که میلیاردرها تمایل دارند با عده ای "همراه" مسافرت کنند؛ افرادی که از روش زندگی این ثروتمندان با خبر بوده و به آنها مشاوره هایی درباره کارهایی که باید در مقصد انجام دهند ارایه می‌کنند و این افراد در سفرهای کاری و تفریحی در کنار ثروتمندان هستند.

بر اساس این مطالعه، میلیاردرهای خاورمیانه سفر به اروپا را ترجیح می‌دهند، از جمله مناطق مشرف به دریای مدیترانه که با چند ساعت پرواز می‌توان به آن رسید.

شرکت ایرباس خاطرنشان می‌کند که عادت‌های پول خرج کردن در میان میلیاردرها بر اساس سن آنها و مدتی که از زمان ثروتمند شدنشان می‌گذرد و نیز با توجه به مناطقی که از آن آمده‌اند، متفاوت است. میلیاردرهای خاورمیانه با متوسط عمر ۶۱ سال معمولا مایلند که ارزش‌ها، عادت‌ها و ثروت‌های خود را به همراه ببرند.

اشرافی گری و جاه طلبی برای میلیاردرها معنای خاصی پیدا می کند و تمرکز اصلی آنان، دسترسی به خدمات دلخواه و استفاده حداکثری از وقت است.


ایرباس در پایان این بررسی، هواپیماهای جت ساخت خودش را که مطابق با نیازهای میلیاردرها طراحی شده، معرفی و خاطرنشان می‌کند که این هواپیماها برای گروه‌های بین ۱۹ تا ۱۰۰ نفره ظرفیت دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *