شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

باد شدید امشب در ارتفاعات تهران

يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۰۵
کد مطلب: 364070
یک کارشناس سازمان هواشناسی از وزش باد شدید امشب در ارتفاعات تهران خبر داد.
به گزارش جهان، امین‌حسین نقشینه، کارشناس سازمان هواشناسی در گفت‌و‌گو با خبرنگار محیط زیست خبرگزاری تسنیم در خصوص آخرین وضعیت هوای تهران اظهار داشت: وزش باد در یک ساعت گذشته، برای دقایقی به ۱۷ متر بر ثانیه ( ۵۰ کیلومتر بر ساعت) در لواسان و برخی ایستگاه‌ها رسید که البته این امر به دلیل کوتاه بودن زمان، محسوس نبود.

وی ادامه داد: امشب وضعیت به شکلی خواهد بود که وزش باد به ارتفاعات تهران می‌رسد؛ به نظر بنده وزش باد را تا فردا در تهران داریم و ممکن است سرعت آن ۱۲ متر بر ثانیه باشد.

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان این‌که اکنون وزش باد از سطح شهر تهران رد شده و به ارتفاعات رفته است، گفت: ساعات پیش، سرعت وزش باد در لواسان به ۱۸ متر بر ثانیه و در ایستگاه ژئوفیزیک نیز به ۱۷ متر بر ثانیه رسید.

نقشینه با بیان این‌که بارش پراکنده لحظاتی پیش در تهران رخ داد و ممکن است باز هم بارش پراکنده داشته باشیم، بیان کرد: امشب در ارتفاعات تهران وزش باد شدید داریم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *