شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۱

پیش بینی قیمت گوشت ماه رمضان

يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۳:۵۷
کد مطلب: 363897
رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با اشاره به اینکه ذخایر گوشت گوسفندی برای مصرف در ماه رمضان تامین شده و مشکلی نداریم گفت: پیش‌بینی می‌شود که قیمت گوشت گوسفندی برای ماه مبارک رمضان افزایش نداشته باشد.
به گزارش جهان، علی‌اصغر ملکی در گفت‌وگو با تسنیم، درباره آمادگی کامل برای تامین گوشت گوسفندی در ماه مبارک رمضان گفت: قیمت گوشت از سه ماه قبل از عید تاکنون هیچ تغییری نکرده است. در حال حاضر قیمت گوشت گوسفندی شقه بدون دنبه بین ۲۷ تا ۲۸ هزار تومان به مشتری عرضه می‌شود.

وی تاکید کرد: پیش‌بینی ما برای ماه رمضان هم این است که مورد خاصی پیش نخواهد آمد و با همین قیمت توزیع ادامه خواهد داشته باشد. اگر از خروج دام جلوگیری کنند کمبودی حس نخواهد شد.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی با بیان اینکه معمولا هر ساله ستاد تنظیم بازار برنامه‌ای را برای طرح ضیافت خواهد داشت گفت:هنوز هیچ جلسه ای برای طرح ضیافت برگزار نشده است. اما میزان ذخیره گوشت گوسفندی به اندازه کافی است و برای تامین و توزیع این محصول در ماه رمضان مشکلی وجود ندارد.

وی گفت: با توجه به تمهیداتی که از ماه‌های گذشته اندیشیده شده, مشکلی برای تامین و توزیع این محصول در ماه رمضان وجود ندارد اما اگر ستاد تنظیم بازار مصوبه ای داشته باشد حتما از ذخایر استفاده خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


غصه نخورید اینقدر گوشت وارد کردند تا دامدارها حسابی ضرر کنن
برای تولید مهم نیست مصرف مهم هست که میریم وارد می کنیم