جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

دبیرکل هیئت‌امنای نهاد کتابخانه‌ها منصوب‌شد

شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۳
کد مطلب: 363783
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی حکمی که صبح امروز ابلاغ شد، علیرضا مختار پور قهرودی را به سمت دبیر کل هیات امنای نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور منصوب کرد.
دبیرکل هیئت‌امنای نهاد کتابخانه‌ها منصوب‌شد
به گزارش جهان به نقل از مهر، در حکم علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خطاب به علیرضا مختار پور عضو هیات امنای کتابخانه های عمومی کشور آمده است:

نظر به مراتب علمی و فرهنگی و تجربیات اجرایی جنابعالی به استناد ماده ۲ قانون تاسیس و نحوه اداره کتابخانه‌های عمومی کشور، به موجب این حکم به سمت دبیر کل هیات امناء منصوب می شوید.

امید می رود با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از کلیه ظرفیت های موجود و نیروهای کارآمد نسبت به تجهیز و توسعه و نظارت بر فعالیت کتابخانه‌های عمومی کشور، سامان بخشیدن به وضعیت نیروی انسانی، تهیه طرح‌ها و برنامه‌های لازم و اجرای سیاست‌های مصوب هیات امناء و انجام سایر وظایف محوله موفق و موید باشید.

علیرضا مختارپور پیش از این سمت‌هایی از جمله معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد، مدیر کل کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر انتشارات اهل قلم، مدیر انتشارات امیرکبیر و مدیر انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای را برعهده داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *