جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

ایران تنها کشور سودآور در صنعت پتروشیمی

شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب: 363775
معاون شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به مزیت های کشورمان از نظر ظرفیت و منابع مورد نیاز ایران را تنها صنعت سودآور و فعال پتروشیمی در جهان اعلام کرد .
به گزارش جهان به نقل از خبرنگار واحد مرکزی خبر ، محمد حسن پیوندی در یازدهمین همایش بین المللی صنعت پتروشیمی ایران افزود : هیچ کشوری در جهان این مزیت را ندارد و حاضران در این همایش فرصت جدید و نادر برای آشنایی با این صنعت به دست آورده اند.

وی با خوشامدگویی به حاضران در همایش یازدهم تصریح کرد بیش از ۱۳۰۰ متخصص و کارشناس برجسته و نمایندگی ۳۰۰ شرکت ایرانی به همراه ۵۰ شرکت خارجی و ۷۰ شرکت کننده از ۲۳ کشور در این همایش حضور یافته اند.

پیوندی با تاکید بر اینکه فرصت استثنایی موجود نباید از دست برود ، گفت : این موقعیت باید استقبال شود تا صنعت بزرگ پتروشیمی در سواحل خلیج فارس و دریای عمان ، ایجاد شود و با ظرفیت های جهانی فعالیت کند.

معاون شرکت ملی صنایع پتروشیمی حفاظت از محیط زیست را اولویت نخست راهبردی این شرکت اعلام کرد و گفت : هدف این است که در تولید و طراحی ها هیچگونه آسیبی به محیط زیست نرسد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *