پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
به سمت تهران؛

محور چالوس و هراز امروز یک‌طرفه می‌شود

جمعه ۱۶ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب: 363662
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با اشاره به ترافیک نیمه سنگین چهار محور مواصلاتی کشور از یکطرفه شدن محورهای چالوس و هراز در روز جمعه خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، سرهنگ محمد حسین حمیدی به بارش پراکنده باران در استان های گلستان، مازندران و خراسان شمالی اشاره کرد و اظهارداشت: ترافیک در محورهای هراز، کرج، چالوس و فیروزکوه نیمه سنگین است و سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیک روان برخوردار است.
 
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ادامه داد: تردد کلیه کامیونها و کامیونت ها بجز حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت 24 روز پنج شنبه 15 خردادماه ممنوع بوده و بعد از آن تا ساعت 6 صبح امروز جمعه 16 خردادماه مجاز به تردد هستند؛ وسایل نقلیه سنگین برای تردد در روز جمعه، محدودیت مختص به خود را خواهند داشت.
 
این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 13 روز جمعه 16 خرداد ماه الی ساعت 2 بامداد روز شنبه 17 خردادماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 15 روز جمعه الی ساعت 2 بامداد روز شنبه با اعلام مامورین پلیس راه در محل تردد کلیه وسایل نقلیه از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) بصورت یکطرفه می باشد.
 
به گفته حمیدی، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 روز جمعه (16 خردادماه) الی ساعت 3 بامداد روز شنبه ( 17 خردادماه) از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و از ساعت 15 روز جمعه الی ساعت 3 بامداد روز شنبه با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *