جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
رییس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان اعلام کرد:

کمبود قطعات‌یدکی برخی خودروهای‌وارداتی

جمعه ۱۶ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۰
کد مطلب: 363648
رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان گفت: کمبود قطعات یدکی خودروهای وارداتی مشکلات زیادی را برای مصرف‌کنندگان ایجاد کرده است.
به گزارش جهان، محمد جعفری در گفت‌و‌گو با ایسنا، اظهار کرد: متاسفانه خدمات پس از فروش به اولویت آخر واردکنندگان خودرو تبدیل شده است.
 
وی با بیان اینکه حتی در برخی از برندهای خودروهای وارداتی شبکه خدمات پس از فروش وجود ندارد، خاطرنشان کرد: این واردکنندگان تنها خودرو را فروخته و اقدامی در راستای ایجاد شبکه خدمات پس از فروش انجام نداده‌اند.
 
رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان ادامه داد: علاوه بر آن در برندهای خودرویی که دارای شبکه خدمات پس از فروش هستند نیز شاهد کمبود برخی قطعات یدکی هستیم.
 
وی افزود: این وضعیت موجب شده مصرف‌کنندگانی که خودروهای خارجی را با قیمت بالایی خریداری کرده‌اند در تعمیر خودرو و تامین قطعات یدکی آن با مشکلات زیادی مواجه شوند.
 
جعفری با بیان اینکه سازمان‌های نظارتی باید نظارت بر عملکرد واردکنندگان خودرو را تشدید کنند، تصریح کرد: مصرف‌کنندگان قبل از خرید خودروهای وارداتی ابتدا از وجود قطعات مربوط به آن مطمئن شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *