جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۵
۳

نرم‌افزار اینترنتی 'ربع قرن حماسه' برای فعالان سایبری +لینک

پنجشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۲۰
کد مطلب: 363577
به مناسبت بیست و پنجمین سال رهبری امام خامنه ای، نرم افزار "ربع قرن حماسه" ابعاد تازه ای از زندگی ایشان را به نمایش گذاشته است. جان جهان، یک دنیا یک مرد، امامِ امروز، سبک وفاداری، حجت تمام و در خط امام بخش های اصلی این نرم افزار اینترنتی می باشد.
نرم‌افزار اینترنتی
به گزارش جهان، نرم افزار چند رسانه ای "ربع قرن حماسه" به همت گروهی ازجوانان انقلابی برای معرفی و باز شناسی ابعاد شخصیتی مقام معظم رهبری تهیه گردیده است. در این مجموعه، مخاطبان می توانند ضمن مروری سریع بر مهمترین ابعاد زندگی ایشان، روایتی جذاب از روزهای مبارزه برای پیروزی انقلاب را شاهد باشند.

تبیین مفاهیم ولایت، ولایت مطلقه و ولایت پذیری با کلام جذاب حجت الاسلام ابوالقاسمی از دیگر بخش های این نرم افزار است. در ادامه مخاطبان می توانند نظر اندیشمندان و علمای معاصر همچون آیات عظام اراکی، بهجت، دستغیب و ... را در مورد شخصیت رهبر معظم انقلاب مشاهده کنند.

فعالان فضای سایبری جهت درج این نرم افزار بر روی وب سایت یا وب لاگ خود می توانند با استفاده از این لینک، نرم افزار را تهیه کنند. هرگونه تکثیر و بهره برداری از این اثر ارزشمند مجاز و بدون اشکال است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ممنون از معرفی...
رضا
Iran, Islamic Republic of
لطفا یه لینک بگذارید که بشه دانلود کرد
این مستقیما اجرا میکنه
درس و عبرت
با سلام و تشکر از نرم افزار شما
عالی است
فقط نمی دونم چطوری باید دانلود کنم که بشور تکثیر کرد
ممنون میشم اگر راهنمایی فرمایید