پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۶۰
۴۵

نکته‌ای جالب در عروسی پسر رهبرانقلاب با دختر حدادعادل

پنجشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۷
کد مطلب: 363535
"من پولی برای خرید خانه ندارم.خانه‌ای اجاره کرده‌ایم که قرار است،دریک طبقه آن آقامصطفی و در طبقه دیگر آقامجتبی زندگی کنند.ما زندگی معمولی داریم و شما زندگی خوبی دارید، مثل ما زندگی نکرده‌اید.آیا دختر شما حاضر است با این وجود زندگی کند؟
نکته‌ای جالب در عروسی پسر رهبرانقلاب با دختر حدادعادل
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، غلامعلی حداد عادل خاطره‌ای جالب از خواستگاری و ازدواج پسر رهبر معظم انقلاب با دختر خود روایت کرده است که در ذیل می‌آید:

چند روز پس از خواستگاری خانواده بزرگوار حضرت‌آیت الله خامنه‌ای از دختر بنده، خدمت مقام معظم رهبری رسیدم. ایشان فرمودند: آقای دکتر! اگر خدا بخواهد با هم خویشاوند می‌شویم. عرض کردم چطور؟ فرمودند: آقا مجتبی و دختر خانم شما ظاهراً یکدیگر را پسندیده‌اند و در گفتگو به نتیجه رسیده‌اند. حالا نظر شما چیست؟ عرض کردم: آقا اختیار ما هم دست شماست! آقا فرمودند: شما و همسرتان استاد دانشگاه هستید و زندگی شما با زندگی ما متفاوت است. تمام زندگی ما غیر از کتاب‌هایم، یک وانت لوازم کهنه است. خانه ما هم دو اتاق اندرونی دارد و یک اتاق بیرونی که مسئولان می‌آیند و با من دیدار می‌کنند.

من پولی برای خرید خانه ندارم. خانه‌ای اجاره کرده‌ایم که قرار است، در یک طبقه آن آقامصطفی و در طبقه دیگر آقامجتبی زندگی کنند. ما زندگی معمولی داریم و شما زندگی خوبی دارید، مثل ما زندگی نکرده‌اید. آیا دختر شما حاضر است با این وجود زندگی کند؟! زیبایی و دقت سخن رهبر معظم انقلاب برای من بسیار جالب بود. موضوع را به دخترم گفتم و او با روی باز استقبال کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مهدی
این جمله رهبر بزرگوار برای مردم عادی مثل ما قابل درک است. اما کدام مسولی غیر از رهبری اینگونه زندگی می کنن؟- البته خداشناسان استثنا حتما وجود دارند اما خیلی انگشت شمارند - آیا این ثروت هایی که برای خود و هفت نسلشان جمع کرده اند و هر روز به سفرهای آنچنانی می روند و با ماشین های لوکس که زیرپای بچه هایشان هست در شهر پرسه می زنند واقعا حلال است؟ اگر در این جامعه حلال و حرام مهم است و همه مسولین این را به مردم گوشزد می کنند برای خودشان هم رعایت می شود. من که به عنوان یک تحصیل کرده و کارمند این را قبول ندارم چون واقعیت چیز دیگری است. باید یک گروه ویژه از سوی رهبری برای رسیدگی به اموال مسولین قبلی و فعلی از اول انقلاب تشکیل شود و مال های بیت المال و مردم را به جامعه برگردانند. در غیر اینصورت پایان فساد تباهی است و روزی دامن جامعه و مملکت را می گیرد. در این دوره زمونه هر کس پول داشته باشد قابل احترام است وگرنه باید برود بمیرد. من به نوبه خودم در آن دنیا یقه همه مسولیینی که با مردم و مملکت این رفتار را کردند می گیرم. چرا که الان زور من و امثال من به اینها نمی رسد. یا خودشان یا اطرافیانشان که رانت دارند به ثروت های نجومی رسیدند اما مردم بدبخت که دستشان به هیچ جایی بند نیست باید ببینند و حسرت بخورند. آنهایی که برای گرفتن پست و مقام دم از ولایت می زنند و در پنهان کار دیگر می کنند دیگر دستشان برای مردم رو شده و روزی بلای آسمانی و خشم خداوند تر و خشک را با هم می سوزاند. جهان نیوز لطفا منتشر کن چرا که حرف حق است و مطمئنا خیلی از خوانندگان نظر خواهند داد.
Iran, Islamic Republic of
بخدا برخی از مردم به رهبری بدبین شدند اونهم بخاطر کسانی که به خاطر رسیدن به منافعشون دم از رهبری و ولایت می زنند (به خدا رهبر خیلی مظلومه)
پيروز
اين موضوع گروه ويژه اي نميخواهد و قوه قضائيه دستش در اين زمينه بازاست الگو هم موجود است منتها اين مسئله بايد به صورت يك خواسته عمومي واقعي باشدو از طرف هرسه قوه بصورت جدي مطالبه شود يعني بلائي كه بر سر مولا اميرالمومنين آمد يك الگوست البته درحال حاضراين مسئله بين مردم عادي مشكلي نيست چون اكثرا از بيت المال ارتزاق نميكنند بلكه كساني كه از طرف مردم به مسئوليتي ميرسند بايد مراقبت شوند كه از بيت المال و حواشي آن يعني رانتهاي اقتصادي برخوردار نشوند و گرنه اين ثروتهاي خاص به همين راحتي بدست من وشما نميرسد بده بستانهاي خاص است كه ثروتهاي بادآورده پديد مياورد از مال حلال كوهي از ثروت انباشته نميشود مسئله ديگر كه گفته شد خواست عمومي ملت است يعني اگر مردم در انتخابهايشان اين مسئله را مدنظر قرار دهند كه اگر فردي براي نمايندگي مجلس ،شوراها و رياست جمهوري انتخاب ميشود پاك دست باشد و شجاع و مرعوب تهديدات قدرتمندان نشود و مطلب بعد گزينش قضات خوب در قوه قضائيه است كه متاسفانه در اين زمينه چشم انداز مناسبي وجود ندارد
اشکم درآمد
خوش به سعادت شما و فرزندتان
آرش
Iran, Islamic Republic of
ای کاش این روش ازدواج الگویی برای همه جوانان باشد که مشکل اصلی جامعه در ازدواج دیرهنگام پسران و دختران ما بی توجهی به همین مسایل است. وقتی مردم ازاین موضوع آگاه شوند و ببینند رهبر مملکت و عالی ترین مقام کشور پسرشان را با چنین شرایطی برای ازدواج می‌فرستد حتما در آنها نیز تاثیر میگذارد
Netherlands
خدا سایه تو رو از سر من کم نکنه ان شاءلله
امید
بعضی از صاحبان قدرت و ثروت یاد بگیرن
هرچند فایده ای نداره
آدم هرچی میخوره و حروم جمع میکنه بیشتر فرو میره
بذارین حال کنن ببینیم تا کجا میتونن برن ها :آخر یه قیامتی هم هست
Germany
جانم فدای رهبر عزیزم
عاشقتم اقا جان
مهدی
انشالله که همیشه سلامتی باشه پول چه ارزشی داره.
United Kingdom
انشالله رهبر عزیزمان زنده و سلامت باشند و فرزندان عزیزشان خوش بخت و با عزت
آرامش
هزار دفعه این خاطره گفته شده خوب که چی؟
باید هم رهبر انقلاب اینگونه عمل کنند بلاخره مدعی پیروی از سیره امیرالمونین هستیم.
ف
بایدالگوسازی بشه دیگه!! نباید سخت بگیریم وانشاالله اول کارمسولین بایدیادبگیرن وهمه چیزرو ارزون کنن تاماهم بتونیم زندگی کنیم!!!
فقط رهبر بايد اينجوري باشه؟نظرت درباره ي شخص دوم مملكت چيه؟يا رئيس مجمع تشخيص؟
خاطره ها
دوست عزیز، یادآوری رفتار و کردار خوب و مناسب بزرگان در رفتار و کردار مسئولین و مردم آینده کشورمان تاثیر می گذارد و مطمئن باش از این رفتار الگو برداری می کنند.
علي
Iran, Islamic Republic of
الله يعلم حيث يجعل رسالته .......
بعضی ازمسئولین شکم باره و مبارزان پشیمان دنیاطلب شده بخونند و خجالت بکشند.اگه میفهمندکه خجالت چیه!!!
Iran, Islamic Republic of
اللهم احفظ قائدنا الامام خامنه ای
خيلي جالب بود!!!!
امین
"من پولی برای خرید خانه ندارم"

فدایت بشوم آقا
خدا این رهبر رو برای ما نگهداره
برای همین ساده زیستی است که مردم رهبر عزیز اقا سید علی خامنه ای را دوست دارند و از ثروتمندان و زر اندوزان نو کیسه بیزارند
ایاز
الحق که پاک ترین رهبر دنیا هستند...خدا سایه ایشون رو از سر ما کم نکنه...
محمد
مبارکباد و مستدام پیوندهای پاک و ساده بزرگان
ناشناس
عزیز دل منی رهبرا
Malaysia
هدق آقای حداد عادل از روایت این خواستگاری چیست واقعا ؟
Iran, Islamic Republic of
این خاطره چند بار نقل شده و جاذبه ای ندارد چون مردم می دانند که رهبر معظم انقلاب زندگی ساده ای دارند و می دانند که جناب حداد و هر شخص دیگری افتخار دارد چنین امری صورت پذیرد پس نقل این موضوعات چندان جالب نیست
اونوقت بی بی سی بی شرف میاد میگه که برای درمان خانوم آقا مجتبی چند میلیون دلار در یکی از بیمارستانهای انگلیس هزینه کرده اند . جالبه که از دوست و دشمن همه به پاک دستی و ساده زیستی رهبر معظم انقلاب و خانواده ایشان اذعان دارند به قول مهاجرانی متواری یک نقطه سیاه که هیچ حتی یک نقطه خاکستری نیز در زندگی رهبر معظم انقلاب دیده نمی شود اگه همه مسئولین ما مثل ایشان بودند و یا حد اقل شبیه ایشان زندگی می کردند که الان ایران گلستان شده بود . خدا حفظش کند ان اشائ الله
قلب منی آقا
این جملات آقا برای حق شنوا و راه حق رو جالب است نه حرومیان ،از شدت کینه هلاک بشن ایشالله
چقدر خوبه از وضع زندگی دختر ایشان گزارشی تهیه شود تا دختران متوقع بدانند زندگی ساده هم صفایی دارد
جمالی
فدایی داری اقاجان
اسلامی
رهبرا افتخارم این است که سرباز شما هستم وخواهم بود .
زندگی جهادی برای مدیریت جهادی
بی پول بی کار
میگم منفی ها جالبه ها .... نه جهان !!!!!!!
مقدم
رهبر ما پاینده باد
Iran, Islamic Republic of
هیچکدام از مسئولین ما چه مسئولین دولت گذشته و چه مسئولین حال، هیچکدامشان زندگی ساده زیستانه آیت الله خامنه ای و شهید رجایی را ندارند بعضا خانه هایشان کمتر از خانه های سلطنتی نیست. ماشینهای لوکس گران و سفرهای به کشورهای خارجی که برایشان انگار رفتن به کرج است. بعد ادعای می کنند ولائی هستند که اغلبشان نیستند قانون فقط برای ملت است زندان رفتن فقط برای ملت است. اگر توهینی به ملت بکنند آزاداند اگر به اموال بیت المال آسیب جدی برسانند آزادند اگر جوانان ملت را بکشند آزادند بر علیه ولایت فقیه حرفی بزنند آزادند به نفع بهائیت و منافقین حرفی بزنند آزادند با خبرگزاری ضد انقلاب مصاحبه بر علیه انقلاب و رهبری کنند آزادند ولی اگر کسی علیه شان حرفی بزند سریع آن فرد را با بدترین جرم به سزای عملش می رسانند. این چه قانونی است؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!
علی رحمانی
بی زحمت از وزیری که نزدیک هزار میلیارد تومان دارایی داره هم در کنارش مطلب بنویسین
ای کاش قوه قضاییه درباره این فرد تحقیق و بررسی میکرد
نزدیکترین منش وروش زندگی مسوولین به حضرت اقامتعلق به دکتراحمدی نژاد است که برخی ناجوان مردانه انرا تخریب کردند وجهت موجه کردن خود او و روش زندگی اش را تمسخر کردند!!
شهروز
قابل توجه کسانی که دم از حمایت از ولایت فقیه میزنند اما....
رهبر و مرجع دینی و سیاسی یعنی این... از خدا بترسید مسئولان محترم. یکم از رهبرمون یاد بگیریم.
حسین
جانم فدای رهبر...
لبیک یا خامنه ای...
فاطمه
Germany
الهی من قربون ساده زیستیت بشم آقا جان
Iran, Islamic Republic of
جانم فداي رهبر
شيفته اخلاق نبوي
Iran, Islamic Republic of
اشكم از سخنان صادقانه و عارفانه حضرت آقا بر گونه هايم مي غلتد ما كجا و رهبرمان كجا؟!
ما كجا مي رويم و او كجا؟
چشمان دنيا بر لبان پاك اوست او از دنيا براي خود غايت و آمالي نساخته ما چرا اينگونه ايم.
قطعا خير دنيا و آخرت هم در همين است ما را دنيا با خود برده است.تا دير نشده برگرديم؟!