چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

پوتین با مرکل، اولاند و کامرون دیدار می‌کند

چهارشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۱۵
کد مطلب: 363456
رئیس جمهوری روسیه قرار است ششم ژوئن و در مراسم بزرگداشت سالروز پیاده شدن نیروهای متفقین در ساحل نرماندی، با صدراعظم آلمان دیدار کنند.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا به نقل از صدای روسیه، مقام‌های دولت مسکو اعلام کردند که این دیدار میان ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه و آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان پیش از آغاز مراسم بزرگداشت روز استقرار متفقین در نرماندی فرانسه برگزار می‌شود.

فرانسوا اولاند، رئیس جمهوری فرانسه از پوتین برای حضور در این مراسم دعوت به عمل آورده است. سایر مهمانان این مراسم باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا و پتر پوروشنکو، رئیس جمهوری منتخب اوکراین هستند. پوتین و مرکل روز سه شنبه نیز در مکالمه تلفنی به تبادل نظرها و عقاید خود درباره اوضاع اوکراین پرداختند. کرملین در این باره اعلام کرد: پوتین و مرکل درباره تحولات اوکراین و افزایش بحران در این کشور به صحبت پرداختند.

پوتین قرار است روز پنج شنبه به فرانسه برود و در کاخ الیزه با اولاند دیدار کند. وی همچنین قرار است با دیوید کامرون، نخست وزیر انگلیس نیز در نرماندی به گفت‌وگو بپردازد.

یکی از معاونان پوتین به خبرنگاران گفت: برنامه‌ای برای دیدار رو در روی پوتین و اوباما در نظر گرفته نشده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *