جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۱

اگر امام فکر دین مردم نبود، انقلاب می‌کرد؟

چهارشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۷
کد مطلب: 363431
عضو مجلس خبرگان رهبری در جواب صحبت آقای روحانی که گفتند برخی که نمی‌دانند دین چه هست به فکر دین مردمند، گفت: اگر امام فکر دین مردم نبود انقلاب می‌کرد و این نظام را تشکیل می‌داد؟
به گزارش جهان به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه مشهد مقدس، آیت‌الله سید احمد علم الهدی در جواب صحبت آقای روحانی که گفتند برخی که نمی‌دانند دین چه هست به فکر دین مردمند، اظهار کرد: آقای روحانی مقصودشان چه بوده نمی‌دانم اما فکر دین مردم بودن به چه معناست؟ یعنی ما در مقابل دین مردم مسئول نیستیم پس چرا انقلاب کردیم و این نظام را تشکیل دادیم؟ ما می‌خواستیم حکومتی تشکیل دهیم بجای حکومت شاه که همه آن به خاطر دین مردم بود.

آیت‌الله علم الهدی افزود: اگر امام فکر دین مردم نبود انقلاب می‌کرد و این نظام را تشکیل می‌داد؟ اگر به‌خاطر دین مردم نبود بچه های مردم می‌رفتند به شهادت می‌رسیدند؟ اگربخاطر دین مردم نبود آقای روحانی به عنوان یک روحانی و اهل علم می‌آمد رئیس جمهور می‌شد؟ مردم ما را بخاطر دینشان پذیرفتند چون این نظام و انقلاب باید فکر دین مردم باشد. ما نوکر دین مردمیم و بخاطر نوکری دین مردم نوکر شکم و زندگی مردمیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری درمورد علت این صحبت‌های آقای روحانی گفت: این صحبت‌ها اگر به این قصد انجام می‌شود که یک تبار لائیک و جریان سکولار دنبال این دولت و نظام بیفتد این اشتباه است. چون قائمه این نظام متدینین هستند و الان هم قشر متدین پای این نظام ایستادند و اگر بخواهند دل یک عده بی دین و سکولار را خوش کنند اشتباه است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


احمد
United States
خداوند این زبانهای گویا را برای انقلاب اسلامی ما حفظ و حمایت فرماید .