شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

وضعیت فرودگاه مهرآباد عادی شد

دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۰۹
کد مطلب: 363171
مدیرکل فرودگاه مهرآباد با بیان اینکه هیچ اتفاقی برای هواپیماهای این فرودگاه به دلیل طوفان نیفتاده است،‌گفت:‌ از پنج دقیقه پیش پروازهای فرودگاه مهرآباد به حالت عادی بازگشته و چند هواپیما در فرودگاه فرود آمده‌اند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، نصرالله منصوری شیرازی در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار کرد: با وجود طوفان چند ساعت اخیر در تهران، خوشبختانه هیچ اتفاقی برای هواپیماهای فرودگاه مهرآباد روی نداد. مدیرکل فرودگاه مهرآباد تصریح کرد: به هواپیماهای فوکر شرکت هواپیماهای آسمان و ایران‌ایر نیز هیچ صدمه‌ای وارد نشده است.

وی با اشاره به این‌که طوفان باعث شد تا پروازها به سمت فرودگاه‌های جایگزین هدایت شود، تاکید کرد: از پنج دقیقه پیش وضعیت پروازها در فرودگاه مهرآباد عادی شده و چند هواپیما در این فرودگاه فرود آمده‌اند.

عصر امروز طوفان و گرد و غبار شدیدی آسمان تهران را درنوردید. حجم این گرد و غبار در آسمان تهران به‌حدی بالا است که میدان دید را تا حد بسیار زیادی کاهش داده و آسمان شهر را تا حدی تاریک کرده است. این در حالی است که صبح امروز سازمان هواشناسی صرفاً از بارش پراکنده باران و رعدوبرق در تهران خبر داده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *