چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۲

هدیه «هوشمند» وزارت نفت به خبرنگاران!

دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۳:۰۳
کد مطلب: 363169
وزارت نفت شب گذشته به بهانه تقدیر از خبرنگارانی که خبرهای نمایشگاه بین‌المللی نفت را پوشش داده‌ بودند، از خبرنگاران حوزه نفت دعوت و با اهدای هدایای نفیسی از ایشان تقدیر به عمل آورد.
به گزارش جهان به  نقل از «تابناک»، تقدیر از خبرنگاران و اصحاب رسانه رسمی قدیمی‌ست که روابط عمومی وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای مختلف به منظور تقدیر از کسانی که زحماتشان را به روایت اخبار به اطلاع مردم می‌رسانند، انجام می‌دهد اما اگر این اتفاق در روزی غیر از روز خبرنگار و با هدیه‌ای پر و پیمان صورت گیرد، صورت ماجرا تغییر خواهد کرد.

از جمله این اتفاقات عجیب، شب گذشته در مراسم تقدیر مسئولان وزارت نفت از خبرنگارانی که اخبار نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی را پوشش داده بودند رخ داد؛ جایی که تقریبا صد خبرنگار حوزه نفت از رسانه‌های مختلف در مرکز همایشهای قیطریه، وابسته به وزارت نفت گرد هم آمده بودند تا هدیه‌ای به ارزش بیش از یک میلیون تومان تقدیمشان شده و بدین وسیله از زحمات ایشان تشکر شود.

هدیه «هوشمند» وزارت نفت به خبرنگاران!
تمامی خبرنگاران خبرگزاری‌ها، مطبوعات، سایت‌های خبری، رسانه های صوتی و تصویری و حتی مجلاتی که اخبار این نمایشگاه را انعکاس داده بودند، در فراخوانی جمع شده بودند تا در انتهای تقدیر و تشکر شفاهی مدیر روابط عمومی وزارت نفت، هر نفر یک دستگاه لوحه هوشمند «گلکسی نوت ۸» به ارزش تقریبی یک میلیون و سیصد هزار تومان دریافت کرده و احتمالا نمک گیر محبت این وزارت‌خانه شوند!

فارغ از آنکه هدیه اختصاص داده شده برای تقدیر از خبرنگاران شائبه آفرین است، آنچه در پس این مراسم تقدیر ابهام آفرینی می‌کند، میزان اهمیتی است که مدیران نفتی برای پوشش اخبار نمایشگاه قائل هستند؛ اینقدر که می‌توان پرسید آیا هدف از برگزاری این نمایشگاه بزرگ، انعکاس رسانه‌ای آن بوده یا اهداف دیگری را پی می‌گرفته که سخن گفتن از تحقق یا عدم تحقق آنها فراموش و هدیه‌ای هوشمند و گران قیمت جایگزین آن شده است؟!

گفتنی است نوزدهمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از شانزدهم تا نوزدهم اردیبهشت ماه گذشته با حضور صدها شرکت داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *