کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ادامه پروژه شهیدسازی فتنه‌گران!

تلاش عجیب فتنه‌گران برای تبرئه عضو اعدام‌شده گروهک‌منافقین

11 خرداد 1393 ساعت 20:50

خنده دارترین وجه این داستان این بود که تلاش می‌شد تا با ایجاد فضای احساسی، ارتباط این شخص با منافقین زیرسوال برود. در این در حالی بود که مریم رجوی با انتشار بیانیه ای بار دیگر از ارتباط صمیمی‌اش با جنبش سبز پرده برداشت!


به گزارش سرویس سیاسی جهان‌نیوز، یکی از مهم‌ترین ایراداتی که در بحبوحه حوادث سال 88 به سران فتنه گرفته می‌شد،  سواستفاده دشمن از اقدامات نسنجیده آنها بود که تبعات ضد ملی و ضددینی نیز به همراه داشت.

در همین راستا و طبق گزارشات موثق نهادی انتظامی و امنیتی، در میان دستگیرشدگان حوادث سال 88 برخی از اعضای گروهک‌های سیلی خورده از مردم و نظام، همچون گروهک منافقین و گروه‌های سلطنت‌طلب و بهایی به چشم می‌خوردند.

همزمان با فاصله‌گرفتن سران فتنه از رفتارهای عقلانی و فرو نشستن غبار فتنه؛ کم‌کم اقبال‌های مردم به سران فتنه نیز کاسته شد و به همین سبب مرزبندی‌های جنبش -از رمق‌افتاده- سبز با دشمنان نظام اسلامی کاملا برداشته شد؛ و البته این روزها، این نزدیکی فتنه‌گران و دشمنان قسم خورده ایران دیگر به حدی رسیده که آنها علنا از یکدیگر حمایت می‌کنند. 

در یکی از جدیدترین این اتفاقات و پس از اعلام حکم اعدام قطعی یکی از عناصر سازمان منافقین، در سحرگاه امروز (یکشنبه) 11 خرداد، شاهد موجی از  حمایت‌های فتنه‌گران از این عنصر سازمان منافقین در شبکه های اجتماعی و سایت‌های وابسته به گروهک موسوم به جنبش سبز بودیم.


آنها تلاش کردند تا در ادامه پروژه کشته‌سازی دروغینی که در ایام فتنه در دستور اجرا داشتند؛ و کارکرد آن نیز چیزی جز مظلوم نمایی برای جلوگیری از متفرق شدن هواداران نبود؛ این بار این فرد محارب را که جرم‌اش همکاری با منافقین بود را زندانی سیاسی جا بزنند!
 

خنده‌دارترین وجه این داستان این بود که تلاش می‌شد تا با ایجاد فضای احساسی، ارتباط این شخص با منافقین زیرسوال برود. و اینها همه در حالی بود که مریم رجوی با انتشار بیانیه‌ تبریک اعدام این عضو گروهک تروریسیتی منافقین؛ بار دیگر از ارتباط صمیمی‌اش با جنبش سبز پرده بردارد!
 

غلامرضا خسروانی که بود؟

غلامرضا خسروی سوادجانی فرزند قلی؛ پیشتر به اتهام محاربه از طریق تلاش موثر برای پیشبرد اهداف گروهک منافقین فعالیت کرده بود.

وی بین سال‌های 1360 تا 1365 و در بحوحه ایان دفاع مقدس، سابقه دستگیری و محکومیت قضایی در هواداری از جریان نفاق را داشت.

خسروی در بهمن ماه سال 1386 بار دیگر به دلیل ارتباط با این گروهک تحت تعقیب قضایی قرار گرفته بود. از نامبرده در زمان دستگیری مقادیر زیادی اسناد اعم از مکتوب و تصویری از مراکز مهم کشور از جمله مراکز و تاسیسات نظامی کشف گردید و مشخص شد که وی این تصاویر را به همراه تصاویر و اسناد دیگری از وقایع کشور در اختیار گروهک یادشده و نیز رسانه‌های مرتبط با آن گروهک قرار داده است.

نامبرده هم چنین با ارایه کمک‌های مالی به گروهک یاد شده تلاش کرده بود که برخی افراد را به تشکیلات منافقین وصل کند. در پی ارسال پرونده به دادگاه، جلسه رسیدگی به اتهامات وی با حضور وکیل مدافع متهم و نماینده دادستان در یکی از شعب دادگاه انقلاب اسلامی تهران برگزار شد که دادگاه پس از رسیدگی وی را به اعدام محکوم کرد و حکم صادره نیز از سوی یکی از شعب دیوان‌عالی کشور نیز مورد تایید قرار گرفت.
 


کد مطلب: 363020

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/363020/تلاش-عجیب-فتنه-گران-تبرئه-عضو-اعدام-شده-گروهک-منافقین

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com