کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هشدار پلیس فتا؛

پیام بخت آزمایی، سیاه بخت تان نکند

10 خرداد 1393 ساعت 21:55

رئیس پلیس فتا غرب تهران در رابطه با ایمیل‌های ارسالی با عنوان « شما برنده بخت آزمایی این ماه شده‌اید » هشدار داد.


به گزارش جهان به نقل از ایسنا، سرهنگ باقریان، رئیس پلیس فتا غرب تهران گفت: با توجه به افزایش تعداد ایمیل هایی که به کاربران اینترنتی خبر برنده شدن در بخت آزمایی را می دهند کاربران باید مراقب فریب اینگونه ایمیل ها بوده و با پاسخ به این ایمیل ها خود را به مخاطره نیندازند.
 
باقریان تصریح کرد: ارسال اینگونه ایمیل هایی که یکی از انواع کلاهبرداری های اینترنتی شناخته شده، قربانی را ملزم به پرداخت هزینه های قابل توجهی پول یا کالا می کند.ولی قربانی به ازای پرداخت این پول چیزی دریافت نمی کند. رایج ترین نوع کلاهبرداری از این روش زمانی رخ می دهد که کاربر فکر می کند موفق به کسب جایزه بزرگی در قرعه کشی شده متاسفانه این شیوه در حال حاضر به صورت گسترده در کشورمان به وقوع پیوسته است، لذا از کاربران گرامی درخواست می شود که در مورد این نوع کلاهبرداری ها، همیشه دقت لازم را مبذول دارند.
 
رئیس پلیس فتا غرب تهران از همه کاربران خواست تا در صورت مواجه شدن با این گونه موارد به آنها پاسخ نداده و از ارسال اطلاعات شخصی خود به اینگونه موارد خودداری کرده و با حفظ هوشیاری و رعایت هشدار های ارائه شده از سوی مراجع انتظامی خود را از دام بزهکاران مصون نگه دارند.


کد مطلب: 362822

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/362822/پیام-بخت-آزمایی-سیاه-تان-نکند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com