شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۶
۹

لاریجانی، گزینه اصلاح‌طلبان برای ریاست مجلس دهم!

پنجشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۶
کد مطلب: 362497
روزنامه حامی افراطیون اصلاح طلب از احتمال انتخاب علی لاریجانی به عنوان گرینه اصلاح طلبان برای ریاست مجلس دهم خبر داد.
لاریجانی، گزینه اصلاح‌طلبان برای ریاست مجلس دهم!
به گزارش جهان، ابتکار نوشت:
برخی اخبار جسته و گریخته حکایت از آن دارد که دوگانه هاشمی و ناطق نوری بی تمایل نیستند که ریاست علی لاریجانی در مجلس دهم نیز استمرار یابد. لاریجانی که چون ناطق نوری و روحانی خاستگاهش به راست گرایان سنتی باز می گردد در چندماه گذشته همراهی خوب و منصفانه ای را با دولت روحانی از خود نشان داده است و سپر دفاعی دولت در مقابل تندروها بوده است. ریاست مدبرانه لاریجانی بر مجالس هشتم و نهم این احتمال را ایجاد کرده است که طیف نزدیک به هاشمی در صورت حضور نیافتن ناطق نوری در انتخابات و عدم حضور نجفی در انتخابات به دلیل بیماری، لاریجانی را بر دیگر گزینه‌ها ترجیح دهند و زمینه پیروزی او را فراهم سازند. امری که از سوی قدرت الله علیخانی مشاور آیت الله نیز بیان می شود.

او معتقد است که به صلاح اصلاح طلبان است که لاریجانی ریاست مجلس بعدی را نیز در اختیار داشته باشد.از همین باب است که حضور عارف در انتخابات مجلس آینده که بنا به گفته وی اکثریت آن متعلق به اصلاح طلبان خواهد بود با اما و اگرها و موانع بسیاری همراه خواهد بود و می تواند به چالشی جدید برای اصلاح طلبان در انتخابات آینده تبدیل شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


محمد
چقدر برایش تبلیغ کردیم حالا......چرا
افساد طلب ها همیشه چسبیده هستند بعد هم ادعای ما بیشماریم دارن !!!
امان از طاغوت
Italy
کسانی مثل لاریجانی که تندروی نکرده ند به درد الان مملکت می خورند. کسانی که با چپ و راست می تونند کار کنند و کارشون رو بلدند.
امان از طاغوت!!!
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برات لاریجانی!
همایون
United States
گویا ترین نکته در مورد ایشان جنس کت شلوار و پالتوی ا...... ایشان است.
لاریجانی اشنباه تاطق را انجام می دهد؟
ریاست مجلس دهم برازنده غلامعلی حداد عادل است .
دکتر لاریجانی ریاست مدبر و دانشمند مجلس میباشدو کسی از وی برازنده تر نیست.