سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۲۸
۳۵

آمار رسمی بی‌عفتی در دنیا/ بیشترین فرزندان نامشروع در کدام کشورها هستند +نمودار

پنجشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۸:۲۴
کد مطلب: 362471
ایالات متحده آمریکا با ۴۲۸ میلیون، هلند با ۱۸۷ میلیون و انگلیس با ۵۲ میلیون در رتبه‌های اول تا سوم کشورهای دارنده صفحات مستهجن هستند. همچنین %۶۶ از صفحات غیراخلاقی آمریکا، از ایالت کالیفرنیا مدیریت می‌شوند.
آمار رسمی بی‌عفتی در دنیا/ بیشترین فرزندان نامشروع در کدام کشورها هستند +نمودار
به گزارش جهان به نقل از مشرق، حسن عباسی در سخنرانی سوم خرداد خود در دانشگاه تهران با توجه به آمارهای رسمی جهانی که در ذیل خبر آمده است، علت پایین بودن تعداد تولدهای خارج از ازدواج کشورهای اسلامی را بالا بودن سطح فرهنگ در این کشورها دانست. در عین حال وی آمار وحشتناک تعداد وب‌سایت‌های غیراخلاقی در این کشورها را با تعداد زنازادگان در این کشورها مرتبط دانست و این دو مقوله را ذیل جاهلیت مدرن و لیبرالیسم فرهنگی در این کشورها تعریف کرد:

همچنین در گزارشی که به تازگی در سایت نقشه خانواده جهانی منتشر شده است، آمار تعداد تولدهای خارج از ازدواج یا همان زنازادگان به تفکیک مناطق مختلف جهانی آورده شده است. در این آمار رسمی جهانی و عجیب، کشورهایی مورد بررسی قرار گرفته‌اند که تعداد تولدهای خارج از ازدواج آن‌ها به علت بالا بودن، ارزش بررسی را داشته است.

برای دیدن جزئیات رئی عکس ها کلیک کنید


بالاترین آمار زنازادگی مربوط به کشور کلمبیا با %۸۴ و کمترین آن مربوط به کشور هند با %۱ است. همچنین با در نظر گرفتن آمارهای منطقه‌ای، بخش مرکزی و جنوبی قاره آمریکا بیشترین و خاور میانه کمترین میزان تعداد زنازادگان را داراست. این مسئله بدین معناست که هنگام راه رفتن در خیابان‌های مثلا برزیل (%۶۶)، احتمالا دو سوم انسان‌هایی که اطراف خود می‌بینیم زنازاده هستند.




https://jahannews.com/vdca0une649niy1.k5k4.html
jahannews.com/vdca0une649niy1.k5k4.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


salman
اسلام دین آزادگی و هویت بخشی به انسان هاست و هیچ قانونی در آن بی علت نیست.
سرور
جدا از درست یا نادرست بودن چنین آمار دادنی این کمترین که از آن هند است مربوط به کشورهای غیر اسلامی باید باشد.
ابراهیم هادی
Romania
سلام دوست عزیز
اول خدمتتون بگم که هندی ها اکثرن بودایی هستند که یعنی باز هم دین دار هستند و مثل بقیه کشور هایی که حرام زادگی بالا دارن اتئیسم نیستن دوم شما به این نکته هم توجه کنید که کل خاورمانه جمعا ۱ درصد حرام زادگی نداره و این که خاور میانه کلا مسلمون هستند
منبع موثق : حسن عباسی !
ایمان
عزیزم تو کشوری مثل آمریکا خیلی از افراد همخونه میشن و مثل زن و شوهرها زندگی میکنن ولی ازدواج نیمکنن، یا مثلا چند تا از فوتبالیست های معروف مثل جرارد وقتیکه فرزند دومشون به دنیا اومد، تازه فکر ازدواج با مادر بچه هاشون افتادن، همخونه بودن بدون ازدواج پدیده ی عجیبی نیست تو غرب یا خیلی از کشورهای دنیا
Iran, Islamic Republic of
ایمان جان شاید برای تو و غربی ها همخانه بودن مشکلی نداشته باشه ولی بدون ازدواج بچه حرامزاده هست از نظر همه ادیان بماند که اگر حرف تو را درست در نظر بگیریم باز معلوم نیست بچه غربی از کدام .... به وجود آمده.
عبداله فانی
Iran, Islamic Republic of
ای کاش یه آمار هم از کشورهای که بیشترین بازدید از سایتهای مستحجن را دارند میدادند
Iran, Islamic Republic of
بازهم فرانسه رتبه اول رو داره در استفاده از سایت‌های پورن من امارشو دیدم سایت statist یک سایت معتبر آلمانی هست و در حوزه امارگیریهای مختلف کلا سرچ کنید آمارها میاد
ایرانی اصیل
United Arab Emirates
سلام بنده این آمار رو دیدم ازسایتهای خارجی اتفاقا بیشترین آمار برای کشور آمریکاست وبه ترتیب کشورهای اروپایی، مثلا کشورهای چشم و دل سیر!!!!
Iran, Islamic Republic of
چه تحلیل آبکی .. مرکز هاشتینگ دنیا امریکا بعد هلند و بعد انگلیس هست این به معنای این نیست که چون هاست سایت مستهجن اونجاست محتویاتش هم از اونجا تامین میشه یه کمی ایشون باید بیشتر مطالعه کنه
Canada
برزیل برای همین فوتبالش خیلی خوب است؟
چه ربطی داره
1
ربطش چی بود ؟؟؟؟؟؟؟؟
خداییش چه ربطی داره؟؟؟؟
تمدن غرب باید پاسخگوی این جهنمی که برای ملت ها به ارمغان آورده است باشد!
آدمیزاد
Colombia
کلمبیا یکی از بالاترین درصد رشد جمعیت در جهان را دارد در حالیکه نیم از مردم زیر خط فقر زندگی میکنند.
انگار آنها راه رشد جمعیت را خوب یاد گرفتند !!ههههههه .
United States
کشورهای غربی اصلا تو آمار نیستن !!!
هر کی این آمار رو داده میخواسته از غرب طرفداری کنه بگه آمریکا با بیش از 400 میلیون سایت مستهجن هیچ مشکلی نداره
شما فایل کاملو دانلود کن بخون توش هست
دولت هلند مردم خودش رو به بی عفتی تشویق میکنه.
و در مدارس دانش اموزان رو مجبور میکنه با لباس های عریان حاظر بشن
راستی توی ایران چقدر است ؟
این آمار کشورهای اسلامی رو اصلا بررسی نکرده چون احتمالا آمار فرزندان نامشروع در کشورهای اسلامی بسیار پایین است
Iran, Islamic Republic of
بررسی جهانی هست و تقریبا همه سایت‌های آماری بین المللی همین آمار رو دارند و در کشورهای مسلمان آنقدر آمار پایین هست که به چشم نمیاد
ماشاء الله سرعت انتقال خبر... جهان جون یه چند روزی تأخیر داری
محمد
Denmark
طبق آمار اعلام شده ،در ایران، افغانستان ،سوریه و عراق کمتر از یک درصد ۱
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه همين زنازاده ها براي دنيا تصميم ميگيرند وآتش جنگ را در مناطق مسلمان نشين با استفاده از ابزار ثروت وكج فهمي بعضي مسلمانان ويا مزدوران بظاهر مسلمان آنها برمي افروزند وخودشان در آرامش ثروت جمع ميكنند ودر لذات حرام غرقند وتحفه آنها به ديگران جنگ وخونريزي است وروزي خون بيگناه مردم مسلمان دامان كثيف انها را خواهد گرفت. البته هشياري مسلمانان در مقابل دسيسه آنها وجنگ هاي داخلي بين خودشان كه نتيجه سياست آنهاست خيلي مهم است.
مجتبی
Iran, Islamic Republic of
یک اشتباه تکنیکی در مقاله وجوددارد. این نمودارها میگوید بیشترین وب سایت غیر اخلاقی در آمریکا هاست شده اند واین ربطی به کشور مصرف کننده آن سایتها ندارد. مثلا بعضی سایتهای داخلی ما هم در آمریکا یا کانادا هاست شده اند واین به علت دیتاسنترهای قوی در این کشورها هستند. این ربطی به اینکه خود آمریکایی ها بالاترین درصد استفاده از سایتهای porn رادشته باشند اصلا ندارد!!!
یه نفر
Iran, Islamic Republic of
سلام.
تعریف زنا چیه؟
اگه زنی که شوهر نداره خودش رو تسلیم مردی بکنه آیا این کار زنا محسوب می شه؟
زنا مربوط به زنهای شوهر دار است که تعهد پایبندی به یک مرد را دارند. زنی که شوهر نداره در فرهنگهای غیر اسلامی بر اساس موازین خودشون باید مورد بررسی قرار بگیره.
بنابراین اگه رضایت زن بی شوهر در همبستری با مردی وجود داشته باشه این مورد از مصادیق زنا در جوامع غیر اسلامی محسوب نمی شه.
ناشناس
زناارتباط جنسی ازادخارج ازچهارچوب خانواده است حتی درجوامع سکولار و در کشورهای اسلامی جرم محسوب می شود در ضمن ارتباط زن شوهردار با مرددیگر زنای محصنه است که مجازات ان سنگین تر است.
Iran, Islamic Republic of
مجازات زنای محصنه سنگسار یا اعدام زن هست
محمد
Denmark
در هیچ یک از ادیان الهی چنین دستوری صادر نشده که الان در اروپا و غرب هست.
Iran, Islamic Republic of
در تمام ادیان مسئله حلال زندگی و حرامزادگی به صراحت بیان شده و ما به ضد فدهنگ های غرب لیبرال که به صراحت مغایرت با دستورات الهی در ادیان هست رک نداریم این دین الهی است که همه چیز را روشن کرده نه فرهنگ غلط و خوانش غلط غربی‌ها از انسان و روابط انسانی
اصول شیعه امید دادن مثبت نگاه کردن و جلوه دادن پاکی ها و به انزوا کشاندن ناپاکی ها می باشد شما(جهان نیوز) ایا بر اساس اصول مذهب شیعه اطلاع رسانی می کنید؟؟؟؟؟؟؟؟
چه ربطی داشت به این موضوع؟
داریوش
Iran, Islamic Republic of
....
United Arab Emirates
اون وقت این شبکه فارسی وان ملعون سریالهای فاسد و آلوده کلمبیایی پخش میکنه ، لعنت بر کارگذاران شبکه های ماهواره ای ، کلمبیایی که نرخ ۸۸ درصدی حرام زادگی رو داره