پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

اعتراض حامیان اخوان به انتخابات مصر

چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲۰:۴۵
کد مطلب: 362448
همپیمانی ملی در حمایت از مشروعیت که از گروه‌های حامی اخوان المسلمین است، اعلام کرد که با وجود همه تلاش کودتاچیان اما آنها در پایگاه‌های خالی اخذ رأی شکست خورده‌اند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، گروه «همپیمانی ملی در حمایت از مشروعیت» که از گروه‌های حامی «محمد مرسی» رئیس جمهور برکنار شده مصر و اخوان المسلمین است در واکنش به استقبال ضعیف از انتخابات ریاست جمهوری مصر گفت: ترساندن مردم و تهدید کردن آنها به پرداخت جریمه، اقدامی غیر قانونی و تروریستی است.
 
حامیان مرسی اولین انتخابات ریاست جمهوری بعد از برکناری او را «شکست کودتا چی‌ها در نبرد مراکز خالی اخذ رأی» توصیف کردند و افزودند: تعطیل کردن روز انتخابات و تمدید انتخابات برای یک روز دیگر با هدف افرایش میزان مشارکت با شکست روبه رو شده است.
 
انتخابات ریاست جمهوری مصر از روز دوشنبه (5 خرداد)  با حضور «عبدالفتاح السیسی» وزیر دفاع پیشین مصر و «حمدین صباحی» موسس جریان مردمی به عنوان دو نامزد اصلی، آغاز شده و قرار بود دیشب (6 خرداد) به پایان برسد که برای یک روز دیگر تمدید شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *