جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۱

اعتراف هاآرتص به‌هراس از قدرت‌موشکی‌ایران

چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۲۵
کد مطلب: 362437
روزنامه اسرائیلی هاآرتص ضمن اعتراف به هراس رژیم صهیونیستی از توانایی بالای موشکی ایران افزود هیئتی متشکل از کارشناسان نظامی، ویژه رصد این امر تشکیل شده است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، روزنامه «هاآرتص» نوشت قدرت موشکی ایران و پیشرفت روزافزون آن اسرائیل را بشدت نگران کرده است.
 
هاآرتص مدعی شد که ذخیره موشک دوربرد «شهاب 3» از سی موشک به 100 موشک رسیده است و این موشک قادر است هر هدفی در سرزمین‌ اشغالی را نشانه رود و علاوه بر آن امکان نصب کلاهک هسته‌ای در راس آن نیز وجود دارد.
 
این روزنامه به نقل از منابعی در رژیم صهیونیستی مدعی شد هیئتی از کارشناسان جنگی رژیم صهیونیستی اطلاعات مهمی درباره برنامه هسته‌ای ایران و تلاش برای پیشرفته کردن موشک‌های دوربرد را در اختیار نظامیان رژیم صهیونیستی در پیمان «ناتو» قرار داده‌اند.
 
هاآرتص سپس افزود هیئت رژیم صهیونیستی به صورت ویژه بر تلاش‌های ایران برای پیشرفته کردن موشک دوربرد «شهاب 4» که بردش به 3 هزار کیلومتر میرسد متمرکز شده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *