پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۹
۲

یک سری احمق که دنبال ثروت هستند بر ما حکومت می کنند

سه شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب: 362245
پدر یکی از قربانیان تیراندازی از مسئولان آمریکایی بخاطر بی توجهی به تیراندازی ها به شدت انتقاد کرد و گفت :نمایندگان در کنگره مراقب بچه های ما نیستند و فقط با نشستن در آنجا ثروتمند می شوند.
یک سری احمق که دنبال ثروت هستند بر ما حکومت می کنند
به گزارش جهان به نقل از واحد مرکزی خبر، ریچارد مارتینز پدر یکی از قربانیان تیراندازی در گفتگو با شبکه تلویزیونی سی ان ان گفت : همه ما به آمریکایی بودن خود افتخار می کنیم اما وقتی که یک گروه احمق در دولت هستند ، این چه پیامی می تواند به جهان بفرستد؟

وی گفت:من نمی توانم به شما بگویم چقدر عصبانی هستم. این وحشتناک است و نباید برای هیچ والدینی اتفاق بیافتد. نباید فرزند هیچ والدینی به خاطر چنین وضعی کشته شود . چه چیزی تغییر کرده است. آیا ما نباید درس عبرت بگیریم. این اوضاع ادامه دارد تا کسی فردی را بکشد.

وی گفت:مسئولان کدام جهنمی هستند؟کسانی که ما آنها را برای کنگره انتخاب و برای آن پول زیادی صرف می کنیم ،کدام جهنمی هستند؟

این افراد با نشستن در کنگره ثروتمند می شوند. آنها چه کار می کنند؟ آنها مراقب بچه های ما نیستند.فرزند من درگذشت زیرا هیچ کس زمانی که این اتفاق در سندی هوک روی داد،پاسخی نداد. والدین آن حادثه فرزندان کوچک خود را از دست دادند.آیا این کافی نبود.من فرزند بیست ساله خود را از دست دادم.این همه چیزی بود که من داشتم. آنها کودکان شش یا هفت ساله خود را از دست دادند.فکر می کنید آنها چه احساسی داشتند.چه کسی اکنون در این باره با آنها حرف می زند.اکنون چه کسی کاری برای آنها انجام می دهد. چه کسی برای کودکانی که در دبستان جان باختند،برمی خیزد؟ چرا هیچ کاری انجام نشد؟ این شرم آور است.

در حادثه تیراندازی به یک مدرسه ابتدایی در شهر «نیوتاون» آمریکا در ایالت «کانتیکت در سال ۲۰۱۲» دست‌کم ۳۰ نفر کشته شدند که ۱۸ تا ۲۰ نفر از آنها کودک هستند. این اتفاق در مدرسه «سندی هوک» در شهر «نیوتاون» ایالت کانتیکت» آمریکا رخ داد

بگزارش روزنامه «وال استریت ژورنال»، آمار و ارقام جدیدی که دولت آمریکا منتشر کرده است، نشان می دهد که از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۰ دستکم ۱۶۹ هزار نفر در ایالت های مختلف آمریکا با اسلحه کشته شده اند .

تیراندازی‌های پی در پی در آمریکا و کشته شدن شهروندان در این کشور همواره یکی از چالش‌های دولت امریکاست .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
حرف دل ملت رو زدی
احسنت
Netherlands
حرف دل مردم آمریکارو زدی
یا حق