سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

پیشگیری از وقوع جرم آموزش داده می شود

يکشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۲۹
کد مطلب: 362018
برنامه دوربین ۷ شبکه آموزش با مشارکت پلیس پیشگیری سلسله برنامه های ممانعت از وقوع جرائم و مسائلی که مردم روزانه به آن در ارتباط هستند از زبان مردم و پلیس به روی آنتن می برد.
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، با توجه به اینکه آموزش اصلی ترین راه برای پیشگیری از وقوع جرم در جامعه می باشد،در دوربین ۷ سعی شده به آموزش خانواده و فرزندان در حوزه تقویت نگاه پیشگیرانه پرداخته شود.

همچنین در فضایی دوستانه راهکارهای پیشگیری از وقوع جرم برای خانواده ها و ریشه یابی وقوع جرائم بررسی می شود.

این سری از برنامه های دوربین ۷ تا پایان تابستان به مسائلی همچون شناسایی اماکن عمومی توسط خانواده قبل از حضور فرزندان، پیشگیری نوع ارتباط فرزندان با افراد ناشناخته در اماکن عمومی، برنامه ریزی نوجوانان برای فصل تابستان و ایجاد مشغله تفریحی سالم می پردازد.

عدم ارتباط جوانان و نوجوانان با افراد مختلف در فضای غیر متعارف و حضور فرزندان در اماکن ورزشی و آموزشی تائید شده توسط ارگان های مرتبط از دیگر موضوعاتی است که در این برنامه به آن پرداخته می شود.

با توجه به افزایش سفرها در تابستان «دوربین ۷ » با همکاری پلیس، پیشگیری از وقوع سرقت در فصل تابستان، سفر و امنیت منازل را آموزش می دهد.برنامه با نگاهی عامیانه و تخصصی نکات امنیتی و پیشگیری پلیس را به مردم نشان می دهد تا بینش پیشگیرانه را به رفتار پیشگیرانه در جامعه تبدیل کند.

براساس این گزارش در برنامه های پلیس پیشگیری پیام های آموزشی مرتبط با موضوع برنامه به صورت زیر نویس و قاب های نوشتاری مجزا به مخاطبان ارایه می گردد.

این برنامه که تلاش می کند تا فرصت فراگیری امروز برای فردایی بهتر را برای همه اقشار جامعه فراهم سازد، هر روزدر ساعات۹:۱۰ ، ۲۳:۵۰ ، ۱۷:۴۵ و ۲۰:۴۵ از شبکه آموزش سیما به روی آنتن می رود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *