پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱
۳

تبلور مدیریت جهادی در سوم خرداد بود

يکشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۴۱
کد مطلب: 361895
رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران گفت: سمبل و مصداق مدیریت جهادی در مدیریت سوم خرداد روی داد و امروز ما نیز برای باز کردن گره‌های سردرگم مشکلات کشور چاره‌ای جز تمسک به مدیریت جهادی نداریم.
تبلور مدیریت جهادی در سوم خرداد بود
به گزارش جهان، پرویز سروری در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به حضور برخی اعضای شورا در قطعه شهدای خرمشهر بهشت زهرا(س) اظهار داشت: امروز با توجه به سالروز آزادسازی خرمشهر اعضای شورا تصمیم گرفتند برای تجدید میثاق با امام راحل و شهدا در قطعه شهدای خرمشهر حضور یابند و بار دیگر با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کنند.

وی ادامه داد: سمبل و مصداق عینی مدیریت جهادی در مدیریت سوم خرداد روی داد، مدیریتی که با دست خالی اما با اتکا به ظرفیت‌های داخلی و توکل به خدا و همچنین تمسک به اهل‌بیت(ع) کارهای بزرگی را به سرانجام رساند.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه عزت و اقتدار امروز و بزرگی ملت‌مان از همان مدیریت است، تصریح کرد: برای باز کردن گره‌های سردرگم مشکلات کشور چاره‌ای جز تمسک به مدیریت جهادی نداریم و تبلور مدیریت جهادی در پیروزی بزرگی است که ملت ما در سوم خرداد داشت.

وی افزود: به همین دلیل اعضای شورای شهر با حضورشان در قطعه شهدای خرمشهر این پیام را به جامعه منتقل کردند که تصمیم دارند که سال ۹۳ را با جهد و کوشش و مدیریت جهادی تبدیل به فرصتی برای مردم تهران کنند که در این راستا امیدواریم تهرانی متفاوت‌تر از گذشته را تجربه کنیم.

سروری گفت: در مراسم امروز برخی از اعضای شورا از جمله معصومه آباد، حبیب کاشانی، مجتبی شاکری، اقبال شاکری، محسن پیرهادی و عبدالمقیم ناصحی حضور داشتند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دلواپسم!
سوم خرداد گرامیباد
درود بر مدیران جهادی و انقلابی