پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۵
۱۹

همسر خاتمی، روزنامه اصلاح‌طلب را به جعل و تحریف متهم کرد

شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۰۷
کد مطلب: 361872
گرچه خاتمی خود بواسطه عضویت در حزب منحله مشارکت و تندروی‌هایش در فتنه های ۷۸ و ۸۸ و تحصن مجلس ششم، در فضای سیاسی به عنوان یک نیروی افراطی شناخته می شود اما هنوز روشن نیست که او راست می‌گوید با روزنامه اصلاح طلب آفتاب یزد.
همسر خاتمی، روزنامه اصلاح‌طلب را به جعل و تحریف متهم کرد
به گزارش جهان نيوز، روزنامه اصلاح طلب آفتاب یزد در گفتگو با محمدرضا خاتمی نوشت: (تندروها) آرزوی جدایی اصلاح طلبان و روحانی را به گور خواهند برد.

در ادامه این مصاحبه آمده است: اگر بخواهم بالاترین نمره را به وزرای روحانی دهم فرجی دانا و علی جنتی را حائز رتبه اول می دانم.

خاتمی در این مصاحبه اظهارات تندی را علیه منتقدان خود و رویکرد حزب و جریان متبوعش بیان کرده است.

به دنبال انتشار این مصاحبه، زهرا اشراقی، همسر رضا خاتمی گفت: اینکه "آرزوی جدایی اصلاح طلبان و روحانی را به گور خواهند برد" هرگز ادبیات رضا خاتمی نیست.

اشراقی به ایران خبر گفت: با رضا [خاتمی] تماس گرفتم، گفت: خودم هم ناراحتم که چیزی که اصلا در مصاحبه من نبوده به عنوان تیتر ساخته و پرداخته اند.

وی با بیان اینکه این تنها تحریف مصاحبه نبوده است، گفت : در جای دیگر هم رضا [خاتمی] گفته است اگر از مردم بخواهند در حمایت از وزارت خارجه و ارشاد و علوم به میدان خواهند آمد، آن وقت سو تیتر زده اند از نظر من موفقترین وزرا ارشاد و علوم هستند، هر چند رضا خاتمی این افراد را موفق میداند ولی حرفش اصلا این نبوده است.

گرچه خاتمی خود بواسطه عضویت در حزب منحله مشارکت و تندروی‌هایش در فتنه های ۷۸ و ۸۸ و تحصن مجلس ششم، در فضای سیاسی به عنوان یک نیروی افراطی شناخته می شود اما هنوز روشن نیست که او راست می‌گوید با روزنامه اصلاح طلب آفتاب یزد.

البته تحریف و جعل در رسانه های اصلاح طلب و حامی دولت پیش از این هم اتفاق افتاده است.
در اسفندماه سال ۹۲ روزنامه اصلاح طلب آسمان با انتشار گزارشی صدای عضو اصلاح طلب شورای شهر را درآورد. فاطمه دانشور که از گزارش این روزنامه شوکه شده بود،‌ آن را دروغگو خواند و گفت: "من هیچ مصاحبه‌ای با روزنامه آسمان نداشته‌ام و خبرنگار این روزنامه در خانه بنده حضور نیافت."

بر پایه ادعای همسر خاتمی می توان نتیجه گرفت که اگر شرایط اقتضاء کند، این طیف حتی از دروغ بستن به همفکر خود هم ابا ندارند و آن را امری لازم می‌دانند؛ رویه‌ای که نشانگر میزان صحت ادعاهای "دولت راستگو"، "صداقت با مردم" و... است؛ بویژه آنکه این جعل درباره نیروهای خودی صورت گرفته و صدای یک عنصر تندرو را درآورده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی اصغر
البته اینه که گفته روزنامه های اصلاح طلب دروغ میگن را راست گفته این خانوم .
من عاشق انگشترهای چند میلیونی خواهران اشراقی هستم!!چقدر این دوخواهر خوش سلیقه اند!!!!
Russian Federation
به تو چه ربطی داره آخه ؟ امل
ربطش را تو نميفهمي!!!زندگي تجملي وشاهانه برخي منسوبين امام مشمئز كننده است!
من و شما هم پول اینا رو داشتیم خوش سلیقه میشدیم من بعد کلی درس خوندن و دانشگاه رفتن و چند سال بیکاری رفتم سرکار گفتن تعدیل داریم چون پارتی نداشتم بیکار شدم حداقل همون حقوق خودمم نمی گیرم امروزم مثلا روز تولدمه از غصه دارم غم باد میگیرم من و شما هم اگه مثل اینا کار درست و حسابی داشتیم حقوق درست حسابی می گرفتیم هر حرفی میزدیم هیچ مجازاتی نداشتیم و کماکان موقعیتمون سرجاش بودم اینجوری انگشتر چندمیلیونی زیبا میخریدم جهان مدیونی اگه سانسور کنی
راستگویاننددیگه!!!!!!!!!!
ليلا
خانم اشراقي لطفا به همسرتان بگوييد از توهم خارج شوند مردم براي وزرايي كه نام برديد تره هم خرد نميكنند!ما براي امام و انقلاب و دفاع از مظلوم به ميدان مي اييم .چرا از زبان مردم حرف ميزنيد؟ بي انكه نظرشان را بخواهييد؟
بنظر من ایندفعه روزنامه یزد راست گفته .ازین خاتمی ها هر فتنه ای بگی برمیاد
هاشم
Iran, Islamic Republic of
این نشان از دو رویی اصلاح طلبها داره.واقعا شرم اوره بخدا
خجالت بكشيد ديگه. اصلاح طلب!!!!!!!!!!!!!
ازاين اصلاح طلبها غير منطقي تر خودشون.!!!!!!! متاسفم بر أتون.!!!!
میترا
زرشک !
مردم واسه اینا به خیابون بیان ؟؟!!!

چی شده ؟؟
2باره هوس فتنه کردین ؟؟؟؟

مردم 9دی یادشون نرفته شما اگه یادت رفته بهتری بری فیلمشو از نت دان کنی تا یادت بیاد !

اگه قصور ق ...... نبود امروز این فتنه گران 2باره از لونه هاشون بیرون نمی امدند !

روحانی حقیقتا متاسفیم
داود
شما هم همه چیز را با هم قاطی می کنید واسمان ریسمان می بافید
اللهم اشغل الظالمین بالظالمین ...
تندروها خودشان بلای جان خودشان خواهند شد ...
جهان نيوز شما ذوق مرگ نشوي يك و قت!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
چه ساده هستند مردمی که به این روزنامه ها اعتماد می کنن
خوب معلوم است ،هم او دورغ می گوید و هم روزنامه اصلاح طلب آفتاب یزد
محسن
Iran, Islamic Republic of
یعنی شما فعل آسمان به ریسمان بافتن را به بهترین شکل ممکن صرف میکنید. نادرست بودن تیتر یک روزنامه چه ربطی به ادعای دولت راستگو داره عزیز من ؟
جهان یه کمی انصاف داشته باش
llkk
اون که خوش از همه تند رو تره