پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

پوتین: نگران توسعه تروریسم در اوکراین‌ام

شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۴۵
کد مطلب: 361855
رئیس جمهوری روسیه از نگرانی کشورش در قبال خطر توسعه یافتن تروریسم در اوکراین ابراز نگرانی کرد.
به گزارش جهان، تسنیم به نقل از پایگاه خبری روسیا الیوم نوشت: ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه اعلام کرد: ما از این نگرانیم که گروه‌های تروریستی در اوکراین مانع از انتقال و ترانزیت گاز روسیه به اروپا شوند.
 
وی در بخش دیگری از سخنانش افزود: گروه‌های تندرو و تروریست در اوکراین تهدید کرده‌اند که از این پس در برابر ترانزیت گاز روسیه به اوکراین جلوگیری خواهند کرد.
 
رئیس جمهوری روسیه در این باره تاکید کرد: هم اکنون شرکت‌های انرژی روسیه با شرکت‌های خارجی در بازار انرژی روسیه همکاری بسیار وسیع و خوبی دارند و بازار انرژی وضعیت بسیار مطلوبی دارد.
 
ولادیمیر پوتین همچنین گفت: سطح روابط و همبستگی در این عرصه بین شرکت‌های روسی و شرکت‌های خارجی بسیار خوب و مطلوب است و پیش بینی می‌کنیم سطح روابط از این که هست هم بهتر شود.
 
رئیس جمهوری روسیه که در نشست هفتگی با شرکت‌های انرژی روسیه سخن می‌گفت امروز شنبه افزود: روسیه در تعامل با اعضای گروه انرژی یکپارچه هیچ تفاوتی بین شرکت‌های ملی و خارجی قائل نیست و همگی شما اعضای سیستمی یکپارچه و منسجم هستید.
 
وی در ادامه افزود: ما به صورت مداوم به نظرات شرکت کنندگان روسی توجه می‌کنیم همچنین به نظرات خارجی‌ها هم در این زمینه توجه داریم، از این رو زمانی که شرکت‌های داخلی و روسی را نصیحت می‌کنیم سعی می‌کنیم این نصایح شرکت‌های خارجی را هم در بر گیرد، از این رو از نصایح شرکت‌های خارجی هم متقابلاً استفاده می‌کنیم، ما از این طریق سعی می‌کنیم تا قوانینی را در زمینه انرژی در روسیه تصویب و تدوین کنیم همچنین در خصوص عملیات اداری و مسائل مربوط به مالبات و امور گمرکی هم باید با توجه به نصایح آنها باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *