پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱۱
۹

چرابایدبه‌آقازاده گردن‌کلفت بگوییم junior؟!

چهارشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۳۷
کد مطلب: 361426
جونیور یا همان آقا زاده گردن کلفت که نامش در رشوه گیری قرارداد کرسنت آمده است سال هاست که با وجود محکوم شدن طرف دوم رشوه در شرکت نفتی خارجی همچنان آزاد است و به اتهام وی رسیدگی نمی شود. این باعث شده تا مردم و به تبع آن نماینگان نگران باشند که چرا قرار داد کرسنت که جزو مفاسد اقتصادی جریان حامی دولت است جزو طبقه بندی امنیت ملی محسوب میشود و نمایندگان در صحن مجلس نبایست در مورد آن صحبت کنند و دغدغه خود را مطرح کنند.دغدغه ای که اگر به آن توجه نشود حداقل 8میلیارد دلار یعنی تقریبا دو برابر پول نفتی که ایران قرار بود در قبال دست رداشتن از 20 درصد غنی سازی خود ارز به کشور وارد کند -که نکرد-به طرف اماراتی جریمه پرداخت کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


آقای هاشمی رفسنجانی جواب خدا رو میتونی بدی؟!!!!
اگه صبحانه نهار و شام فقط صد دلاری بخوری بازم تا آخر عمرت داری ؛ چرا اینقدر حریصی؟؟؟؟
سيد مهدي
لحن مسامحه كارانه و رويكرد خنثي جناب رئيس مجلس برام جاي سواله؟؟؟والله دلم برا اين مردم مستضعف و مظلوم ميسوزه كسايي كه من با چشم خودم ديدم محتاج حتي يه كف نون خشك هستن !!! يا صاحب الزمان الغوث و الامان
تا حالا فکر میکردم که نماز آدم رو از فساد و فحشا و منکر دور میکنه ولی هر چی نگاه میکنم می بینم مسئولین و صاحب منصب های ما با اینکه نماز هم میخونن ولی همش یا در حال اختلاسن یا تصمیم اشتباه میگیرن یا مسامحه میکنن یا کار بلد نیستن یا باهم دعوا دارن یا لاپوشونی خلافکاری همدیگه رو میکنن.... حالا نمیدونم چکار کنم به نماز خوندنم ادامه بدم یا ندم! چرا تو کارهای اونها اثر نداره یا شاید اصلا نماز نمیخونن؟ چرا ؟ به نظر شما من چکار کنم؟؟
شما که اینگونه بی مهابا و بدون سند تهمت میزنی و آبرو میبری گمان نمیکنم اصلا اعتقادی به نماز داشته باشید که برسد به اثرات نماز
فاطمه
Iran, Islamic Republic of
اگه میخوای نماز نخونی، چرا اونو گردن خدا و استغفرالله غلط بودن قرآن! می اندازی؟! خب نماز نخون. اما این حرف که گفتی کفر بود و من موظفم آگاهت کنم که هیچ شک و تردیدی در قرآن و آنچه فرموده نیست. ذلک الکتاب لاریب فیه، هدی للمتقین (این کتاب مشتمل بر هیچ مطلب مورد تردیدی نیست و این کتاب فقط برای پرهیزکاران مایه هدایت است)
ثمن
ميخواستم به اين نماينده محترم عرض كنم خود شما چقدر هزينه كرديد تا به مجلس راه پيدا كنيد؟ ....
بی سواد
نمیدونم اینهایی که چشم بسته از بابای جونیور حمایت می کنند چه جوابی دارند در پیشگاه خدا
علي
غم انگيزه كه اين آقازاده در يك دادگاه بين‌المللي كه قرار بود يكي از دوستان خودش بيايد و شهادت بدهد كه وي در اين ماجرا دست داشته! در روز دادگاه شاهد مفقودالاثر شد!!!! و به احتمال قوي خودش شاهد را كشته است!!!!
بوالفضول
Iran, Islamic Republic of
كلا" جونيور و خانواده محترم جونيورها بايد از صفحه ايران و گيتي محو شوند تا ديگر دزدان بيت المال حساب كار دستشان بيايد و بيش ازين با خون اين ملت ستمديده بازي نكنند !!!