پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۶
سرکرده تروریست‌ها در پارلمان کانادا چه می‌کند؟

از حضور سرکرده تروریست‌ها در پارلمان کانادا تا تمسخر ضدانقلاب

چهارشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۲۸
کد مطلب: 361411
پارلمان کانادا با دعوت از سرکرده منافقین در نشست زیر کمیته بین المللی حقوق بشر این پارلمان، نشان داد که به هیچ گونه به مسائل حقوق بشر پایبند نبوده و به دنبال منافع خود از نام حقوق بشر است.
از حضور سرکرده تروریست‌ها در پارلمان کانادا تا تمسخر ضدانقلاب
به گزارش جهان، پارلمان کانادا که این روزها همه کلمات خود را با حقوق بشر آغاز می‌کند و مدعی حقوق بشر شده است، اقدام به نشست زیر کمیته بین المللی حقوق بشر کرد.

در این نشست مسئولان پارلمان به دنبال حقوق بشر مردم بودند اما فارغ از توجه به حقوق بشر ملت ایران، اقدام به دعوت سرکرده منافقین یعنی مریم رجوی کرده که وی از طریق ویدئو کنفرانس سخنرانی کرد.

در این نشست سه حزب اصلی کانادا حضور داشتند و مسئولیت جلسه بر عهده محافظه‌کاران بود که با تعابیری خاص خودش خدمتی خود به تروریست‌ها را تکمیل کرد.

https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000361/nf00361411-1.jpg
سعید سلطان پور _ برنامه راه حل ، معترض به اقدام پارلمان کانادا

نکته قابل ذکر این است که پارلمان کانادا در حالی از مریم رجوی دعوت کرد که نقض آشکار حقوق بشر توسط این فرد و گروهش را فراموش کرده است.

ترور دانشمندان جوان ایرانی، کشتار مردم بیگناه در گیلانغرب، ترورهای گسترده شخصیت‌های سیاسی از جمله شهید بهشتی، مرتضی مطهری، شهیدان رجایی و باهنر، شهید صیاد شیرازی و مجموع هفده هزار ترور از دیگر اقدامات تروریستی منافقین و مغایر حقوق بشری این فرقه منحرف است.

به نظر می‌رسد پارلمان کانادا با این اقدام حقوق بشر را به تمسخر گرفته به گونه‌ای که سایت‌های ضد انقلاب خارج نشین هم نتوانستند بی تفاوت از این موضوع عبور کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *