جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۱

صالحی: هیچ چیز را تعطیل نکرده‌ایم

سه شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۴۵
کد مطلب: 361271
رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه موضوع هسته‌ای دقیقاً تحت نظارت امام خامنه‌ای است، گفت: تاکنون هیچ چیز را تعطیل نکرده‌ایم و همه امور به نحو احسن مدیریت می‌شود و در چارچوب تعیین شده و حفظ خطوط قرمز به حرکت خود ادامه می‌دهیم.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، علی‌اکبر صالحی عصر امروز درجریان سفر به شهرستان بناب در جمع طلاب و روحانیون حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج) این شهرستان، با اشاره به دغدغه بعضی‌ها در ارتباط با مسائل هسته‌ای کشور، اظهار کرد: کشور ما، کشور آزادی و تضارب آراست، فضای نقد و انتقاد به صورت گسترده رایج بوده اما موضوع هسته‌ای دقیقاً تحت نظارت امام خامنه‌ای است و ما امین شما مردم در انرژی اتمی هستیم؛ ما براساس حفظ منافع ملی کشور عمل می‌کنیم و جای هیچگونه نگرانی در ارتباط با مذاکرات هسته‌ای نیست. وی با بیان اینکه تاکنون هیچ چیز را تعطیل نکرده‌ایم، گفت: مطمئن باشید همه امور به نحو احسن مدیریت می‌شود و در چارچوب تعیین شده و حفظ خطوط قرمز به حرکت خود ادامه می‌دهیم.
 
غرب راهی جز تعامل با جمهوری اسلامی ایران ندارد

رئیس سازمان انرژی اتمی کشور با تأکید بر اینکه کشورهای غربی جز تعامل با ایران راه دیگری ندارند، گفت: ما همواره از خطرناک‌ترین گردنه‌ها با درایت مقام معظم رهبری و کوشش مسئولان و حمایت مردم با سربلندی عبور خواهیم کرد. صالحی پیشرفت‌های بزرگ ایران اسلامی را مدیون رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری دانست و افزود: انسان زمانی انسان کامل است که از رهنمودهای حیات طیبه خود برخوردار باشد.
 
وی اضافه کرد: امام راحل ما حیات طیبه ما بودند و ملت ایران با ارشادات امام بزرگوار به دنبال استقلال خود رفتند. معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی کشور در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مراجع و علمای ما ستون‌هایی هستند که توانسته‌اند اسلام عزیز را که همان اسلام جعفری است، حفظ و صیانت کنند و اسلام واقعی را به دنیا نشان دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


انها که پلمپ شد اش کشک بود