جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۷
۷

تغییر شیوه انتخابات اتاق اصناف تهران و احتمال دخالت یک چهره دولتی

دوشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۲۶
کد مطلب: 361069
در آستانه برگزاری انتخابات هیات رئیسه اتاق اصناف تهران خبرها حکایت از وقوع تخلف در این انتخابات دارد.
تغییر شیوه انتخابات اتاق اصناف تهران و احتمال دخالت یک چهره دولتی
به گزارش جهان، در حالی که طبق آئین نامه اجرایی، هیأت رئیسه باید بر اساس اکثریت نسبی آرا انتخاب شود، مصوبه ای در روزهای اخیر ابلاغ شده است که هیأت پنج نفره ای تشکیل شده و این هیأت پس از برگزاری انتخابات، از میان گزینه هایی که بیشترین آرا را کسب کرده اند، به انتخاب خود، هیأت رئیسه اتاق تهران را معرفی نماید.

از سویی شنیده شده است که یکی از نامزدها که پیش بینی ها نشان می دهد رأی چندانی هم ندارد، مورد حمایت خاص یکی از چهره‌های اقتصادی دولت قرار گرفته و رایزنی های پشت پرده ای برای انتخاب وی به عنوان رئیس اتاق اصناف تهران صورت گرفته است.

این نامزد که پرونده یکی از تخلفات وی در دیوان عدالت اداری بررسی شده و علیه وی رأی صادر شده است، در انتخابات سال ۸۸ رئیس کمیته اصناف ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی بوده و همسر و فرزندان وی نیز در کانادا زندگی می کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


خدا عاقبتمونو ختم به خیر کنه با این شرایط
a
Iran, Islamic Republic of
جالب اینجاست که مدیری که در زمان مدیریتش اختلاس میلیاردی تو همین اتاق اصناف که قبلا شورای اصناف کشور بود صورت گرفته شده پاک و معصوم؟؟؟؟!!!!
اینم جالبه...
mehrdad
سلام
خوب چه ایرادی داره این بنده خدا یک زن تو کانادا داره دوستانش میگن یکی هم ... و یکی دوتا هم ... کلا تو کار خیر نمیدونم چطوری میخواد ریاست بکنه
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا" انسان سالم و خیری است
HOSEIN ASADI
Iran, Islamic Republic of
...ماکهسر در نیاوردیم
...
...
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
جهان جان؟؟؟
فکر کنم بقه انتخابات های دیگه مثل اتاق... هم همینجوری باشه پس چرا از اونا نمینویسید
...
Iran, Islamic Republic of
دیکتاتوری محض.
...