سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۲
۱

آغاز ملاقات دوجانبه هیأت‌های ایران و آمریکا

جمعه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۶
کد مطلب: 360472
هیأت ایرانی شرکت کننده در مذاکرات ایران و 1+5 با هیأت اروپایی (آلمان، انگلستان و فرانسه) ملاقات کرد و در حال حاضر مذاکرات دوجانبه با هیأت آمریکایی در حال انجام است.
به گزارش جهان به نقل از فارس، در ادامه رایزنی‌های ایران و گروه 1+5 درباره گام پایانی توافقنامه ژنو، نشست‌های دوجانبه هیأت ایرانی با هیأت اروپایی (آلمان، فرانسه و انگلستان) که از ساعت 8 صبح در هتل پله کوبورگ (محل استقرار روسای هیأت‌ها) آغاز شده بود، لحظاتی پیش پایان یافت.
 
در حال حاضر هیأت ایرانی وارد مذاکره دوجانبه با هیأت آمریکایی شد.
 
پس از این نشست‌ها، قرار است معاونان کاترین اشتون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه به رایزنی بپردازند.
 
چهارمین دور مذاکرات ایران و گروه 1+5 درباره گام پایانی توافقنامه ژنو از دیروز در شهر وین در حال برگزاری است. این مذاکرات قرار است امروز پایان یابد.
 
در این دور از مذاکرات، فرآیند نگارش پیش نویس توافقنامه جامع هسته‌ای آغاز شد.
 
سید عباس عراقچی عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته‌ای دیشب در جمع خبرنگاران این مذاکرات را خوب و سخت خواند و در عین حال گفت:‌ بحث‌ها در فضای حسن نیت انجام می‌شود، اما بسیار سخت و خیلی کند پیش می‌رود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


امان از طاغوت
Italy
طوری هم نیست!