جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۱

نتانیاهو سخنش درباره ایران را تغییر داد!

جمعه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۰
کد مطلب: 360470
نخست وزیر رژیم صهیونیستی که تاکنون همچون برخی مقامات غربی مدعی بود ایران بخشی از توان هسته ای و موشکی اش را از کره شمالی وارد کرده است، برای تأثیرگذاری بر مذاکرات وین، سخنش را تغییر داد.
به گزارش جهان به نقل از جام نیوز، در حالی که تا پیش از این رسانه ها و مقامات غربی مدعی بودند ایران، فناوری هسته ای و موشکی اش را از کره شمالی گرفته است، این بار نخست وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شده است که ایران فناوری هسته ایش را در اختیار کره شمالی قرار می دهد.
 
سخن نتانیاهو آن قدر مضحک بود که حتی سایت رادیو فرانسه (RFI) از تیتر "ادعاهای تازه نخست وزیر اسرائیل همزمان با دور جدید مذاکرات هسته ای" برای پوشش این خبر استفاده کرد.
 
رادیو فرانسه نوشته است: بنیامین نتانیاهو مدعی شد: ایران فن‌آوری هسته‌ای خود را برای توسعه برنامه هسته ای و موشکی کره شمالی در اختیار این کشور قرار می دهد.
 
نخست وزیر اسرائیل که به منظور انجام یک سفر رسمی در توکیو به سر می برد، تاکید کرد برنامه هسته ای ایران همچنان یک تهدید روشن برای منطقه و جهان است.
 
اظهارات اخیر بنیامین نتانیاهو همزمان با از سرگیری دور چهارم مذاکرات هسته ای میان ایران و گروه 5+1 در وین عنوان می شود.
 
برنامه موشکهای بالستیک کره شمالی یکی از مهمترین نگرانی های دولت ژاپن به شمار می رود. باوجود انزوای بین المللی و اعمال تحریمهای گسترده جهانی علیه این کشور، کره شمالی خود را برای انجام چهارمین آزمایش هسته ای آماده می کند.
 
بنیامین نتانیاهو خطاب به دولتمردان ژاپن، با اشاره به وجوه مشترک میان دو کشور اسرائیل و ژاپن، از جمله توانائیهای اقتصادی و تهدیدها از ناحیه حکومتهای "خطرناک"، گفت: همانگونه که شما با خطر از ناحیه کره شمالی روبرو هستید، اسرائیل نیز با مخاطرات ناشی از ادامه برنامه هسته ای ایران مواجه است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اخه این نکبت کی حرف درست زده توکل عمرش؟؟؟اون نقاشی بمب اتمش مزخرف ترین صحنه ی سیاسی تاریخ جهان بود که هرگز تکرار نخواهد شد!!!