جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

موساد به دنبال جذب مزدور در جهان عرب

جمعه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب: 360467
یک رسانه وابسته به رژیم صهیونیستی از تلاش های گسترده موساد اسرائیل برای جذب جاسوس در جهان عرب به ویژه پس از اوضاع آشفته کشورهای عربی پس از حوادث موسوم به بهار عربی پرده برداشت.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، رسانه صهیونیستی معاریو فاش کرد: موساد دست به فعالیت گسترده ای در شبکه های اجتماعی به ویژه فیس بوک برای جذب مزدور در کشورهای عربی زده است.
 
این رسانه اعلام کرد: بی ثباتی به وجود آمده پس از حوادث موسوم به بهار عربی،موساد را ترغیب به گسترش فعالیت های خود کرده است و از طریق شبکه های اجتماعی به دنبال جاسوس است.
 
معاریو بیان کرد: فعالیت اطلاعاتی از فعالیت سری و مخفی به فعالیتی آشکار تبدیل شده است و اعلانیه های در پوشش جستجوی کار از سوی موساد منتشر می شود.
 
این رسانه رژیم صهیونیستی اعلام کرد: گزارش‌های رسانه ای در دوره های اخیر از اقدامات خاصی که در برخی کشورها از جمله کشورهای عربی انجام شده است حکایت داشت و موساد در پشت پرده آنها از جمله در ایران و علیه دانشمندان و تاسیسات هسته ای ایران بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


کریمی
سلام گشتن نمی خواهد چند دلار بده به عربستان و سلفی ها یه شبه خودشان و کل عربها را می کشند