سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
به‌زودی؛

سفیرجدیدایران در عربستان انتخاب می‌شود

جمعه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب: 360450
کاردار ایران در عربستان ضمن استقبال از دعوت سعود الفیصل از همتای ایرانی‌اش برای دیدار از این کشور این سفر را نیازمند هماهنگی و زمان دانست و از انتخاب قریب الوقوع سفیر جدید ایران در عربستان خبر داد.
به گزارش جهان؛ تسنیم به نقل از روزنامه الحیات نوشت: ابراهیم نوروزی کاردار ایران در عربستان با اشاره به دعوت سعود الفیصل وزیر خارجه عربستان از محمدجواد ظریف همتای ایرانی خود برای سفر به عربستان گفت: ما از این دعوت و همه گامهای مثبتی که در تقویت روابط میان دو کشور دوست مؤثر است استقبال می‌کنیم.
 
وی درباره اینکه موعد این دیدار مشخص شده است یا خیر افزود: هماهنگی‌هایی با طرف سعودی لازم است و این نیاز به وقت و زمان دارد.
 
ابراهیم نوروزی بیان کرد: بدون شک این دیدار مثبت خواهد بود و در ارتقای روابط دو کشور مؤثر خواهد بود. در عین حال نمی‌توان گفت که این دیدار در آینده نزدیک انجام شود.
وی از انتخاب قریب الوقوع سفیر جدید ایران در عربستان نیز خبر داد.
 
سعود الفیصل وزیر خارجه عربستان سعودی سه‌شنبه گذشته از آمادگی عربستان برای گفت‌وگو با ایران درباره موضوعات منطقه‌ای سخن گفت و از وزیر خارجه ایران برای دیدار از عربستان دعوت به عمل آورد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *