جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱

داعش ۱۶ فرمانده خود را اعدام کرد!

سه شنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۶:۲۵
کد مطلب: 359985
یک منبع امنیتی عراقی اعلام کرد گروهک تروریستی «داعش» اقدام به اعدام ۱۶ سرکرده خود در جنوب عراق کرد. دلیل این اعدام‌ها‌ عقب‌نشینی این سرکردگان از منطقه «فلوجه» به «جرف الصخر» اعلام شد.
به گزارش جهان؛ فارس به نقل از خبرگزاری کل العراق نوشت: یک منبع امنیتی عراقی اعلام کرد که به دنبال عقب نشینی شماری از عناصر و سرکردگان گروه تروریستی «داعش» از منطقه «فلوجه» به منطقه «جرف الصخر» این گروه تروریستی اقدام به اعدام ۱۶ نفر از سرکردگان خود در جنوب عراق کرده است.

این منبع امنیتی وابسته به گردان هشتم لشکر ۳۱ ارتش عراق افشا کرد که داعش اقدام به اعدام ۱۶ نفر از سرکردگان خود در منطقه جنوب به خاطر عقب نشینی از فلوجه و ورود به منطقه الفاضلیه تابع منطقه جرف الصخر در ۶۰ کیلومتری شمال استان بابل کرد.

این درحالی است که نیروهای امنیتی عراق بر منطقه جرف الصخر تسلط دارند و درحال پاکسازی آن از داعش و نیروهای آن است.

نیروهای امنیتی و ارتش عراق از ۲۱ دسامبر ۲۰۱۳ میلادی تاکنون عملیات گسترده نظامی را در استان الانبار برای مقابله با گروه تروریستی داعش و پاکسازی آن از این گروه آغاز کرده است.

یک منبع امنیتی عراقی روز جمعه گذشته از آغاز حمله نیروهای امنیتی و ارتش عراق به مواضع داعش در شهر فلوجه برای پاکسازی آن از عناصر داعش از چهار محور بزرگراه بین المللی در جنوب فلوجه، محور السجر، محور النعیمیه و ورودیه شهر صنعتی خبر داده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *