جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

اعتراف اسرائیل به شکست در برابر حماس

دوشنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۳۰
کد مطلب: 359950
رسانه‌های رژیم اشغالگر قدس سناریوی تاریکی را در پی توافقنامه آَشتی فتح و حماس برای آینده این رژیم پیش بینی می کنند و معتقدند در انتفاضه فلسطین شکت خورده اند.
به گزارش جهان به نقل از العالم، کانال ۲ رژیم صهیونیستی گفت: "پس از جنگ سال ۲۰۰۸ غزه محبوبیت حماس بطور قابل توجهی افزایش یافت. فلسطینیها معتقدند حماس از اشغال غزه توسط حماس ممانعت کرد."

وی افزود: "اکنون حماس در صدد تبلور توافقنامه آشتی با جنبش فتح است اما رویکرد این جنبش در قبال اسرائیل هرگز تغییر نمی کند."

تلویزیون رژیم صهیونیستی در همین حال اظهارات یکی از فعالان حماس را پخش کرد.

این فعال فلسطینی در پاسخ به سؤال گزارشگر کانال ۲ رژیم صهیونیستی، در خصوص آنکه اگر این رژیم از همه کرانه باختری خارج شود، رویکرد حماس چگونه خواهد بود، اظهار داشت: "اسرائیل تنها از کرانه باختری عقب نشینی نمی کند، بلکه باید همه اراضی فلسطین را ترک کند. اسرائیلیها باید به همان جایی که از آن کوچ کرده اند، بازگردند."

"افی دیختر" رئیس سابق شاباک در تحلیل رویکرد حماس در قبال رژیم صهیونیستی به تلویزیون این رژیم گفت: "فعالان حماس خون خود را گرو گذاشتند و این رویکرد بسیار خطیر است."

" رؤوفین باز" رئیس مرکز مطالعات هرتسیلیا نیز در این باره گفت: "اسرائیل در سه مرحله رهبران حماس را قتل عام کرد، اما این جنبش از انتفاضه اول تا کنون همچنان پابرجا است و به فعالیت‌های خود ادامه می دهد. نسل سوم حماس تحت هیچ شرایطی به وجود اسرائیل اعتراف نمی کند."
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *