جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

اعتراف فرجی‌دانا به کم کاری وزارت علوم

خواسته‌های نخبگان تاکنون عملیاتی نشده است
شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۲۲
کد مطلب: 359589
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: متاسفانه تا به امروز نتوانسته‌ایم تقاضاهای به جا و حق نخبگان را برطرف کنیم.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، در حاشیه دهمین جشنواره ملی فناوری شیخ بهایی رضا فرجی‌دانا دقایقی پیش در جمع خبرنگاران با بیان اینکه چگونه می‌توان با استفاده از نخبگان ثروت تولید کرد، اظهار کرد: باید با توجه به زیرساخت‌های حاکم و در نظرگیری منابع انسانی پارک‌های علم و فناوری و همچنین نخبگان برای بهبود شرایط اقتصاد دانش‌بنیان تلاش کنیم؛ متاسفانه تا به امروز نتوانسته‌ایم تقاضاهای به جا و حق نخبگان را برطرف کنیم، سعی داریم با برگزاری چنین جشنواره‌هایی به بهبود شرایط اقتصاد فکر کنیم و با استفاد از این نخبگان به تولید ثروت در همه عرصه بپردازیم.

وی افزود: ضعف‌های حاکم در قانون سبب ایجاد اختلافاتی بین ارگان‌ها و نخبگان شده بود که با تلاش‌هایی که وزارت علوم انجام داد توانست این اختلافات را کنار زده و برای بهبود شرایط نخبگان کشور تلاش کند.

فرجی‌دانا تصریح کرد: زمینه‌های بهره‌برداری زیادی از نخبگان وجود دارد که با توجه به آن می‌توان اقتصاد کشور را مقاومتی در برابر همه مشکلات و تحریم‌های خارجی کرد و همچنین در توسعه اقتصاد دانش‌بنیان کشور کمک خاصی کرد.

وی بیان کرد: امیدوارم در توافقاتی که صورت گرفته برای جبران آنچه که تا به امروز به ضرر نخبگان بوده است تلاش شود و آنها را راضی نگه دارند تا این کشور بتواند از وجود این نخبگان استفاده‌های لازم را ببرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اين آقاي فرجي با اون رويکردي که در پيش گرفته کم کار تر بودنش بهتر از پرکاريه

چون هر چي کار کرده در جهت منافع حزبي بوده و نه ملي !!!