پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

بارش باران از امشب در پایتخت

شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۳
کد مطلب: 359472
یک کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از بعدازظهر و اوایل شب تهران شاهد افزایش ابر و بارش پراکنده خواهد بود.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، امین‌حسین نقشینه کارشناس سازمان هواشناسی در خصوص آخرین وضعیت هوای کشور اظهار داشت: تا ۲ روز آینده از شما غرب کشور بارش‌ها آغاز شده و بعد به نیمه غربی و به طور کلی به استان‌های دامنه‌های زاگرس و جنوب شرق کشور کشیده خواهد شد که ما شاهد رگبار باران و رعد و برق و در برخی ساعات وزش باد خواهیم بود.

وی ادامه داد: امروز در جنوب غرب کشور پدیده گرد و غبار رخ خواهد داد که باعث کاهش دید خواهد شد همچنین برای فردا در جنوب غرب و جنوب و جنوب شرق این پدیده را خواهد داشت.

این کارشناس سازمان هواشناسی گفت: از بعد از ظهر و اوایل شب امروز و فردا برای تهران افزایش ابر، بارش پراکنده در استان‌های شمالی تهران رخ خواهد داشت.

نقشینه ادامه داد: پیشینه دمای امروز تهران ۳۱ و فردا ۳۰ درجه خواهد بود همچنین کمینه فردای تهران ۲۲ درجه سانتی گراد پیش‌بینی شده است.

این کارشناس هواشناسی بیان کرد: امروز بجنورد و شهرکرد به عنوان سردرترین نقاط کشور پیش بینی شده و اهواز با ۴۱ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین استان کشور بوده است.

نقشینه گفت: امروز و فردا در چابهار شاهد وزش باد و گرد و خاک خواهیم بود که این پدیده باعث کاهش دید خواهد شد.

وی ادامه داد: برای دوشنبه شاهد افزایش ابر و گاهی اوقات رگبار و رعد و برق در چابهار خواهیم بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *