جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

پله در محاصره معترضان برزیلی+عکس

شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۵
کد مطلب: 359454
معترضان خیابانی برزیلی در اعتراض به سخنان اخیر پله او را محاصره کردند و مانع از حرکت اتومبیلش شدند.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، هرچند زمان زیادی به آغاز جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل باقی نمانده است اما هنوز اعتراض‌های خیابانی در برزیل ادامه دارد.

واکنش‌ها به اعتراض‌های خیابانی در برزیل متفاوت است. بعضی از ستاره‌های سابق فوتبال این کشور از جمله روماریو و رونالدو به حمایت از مردم می‌پردازند و کار آنها را قانونی می‌دانند اما در این میان بعضی دیگر مانند پله معتقد هستند که باید اعتراض‌های خیابانی متوقف شود و مردم در اثنای جام جهانی به خانه‌هایشان برگردند تا این رقابت‌ها در کمال آرامش و امنیت برگزار شود.


این سخنان پله که چند روز قبل در رسانه‌ها منتشر شد خشم معترضان برزیلی را به دنبال داشت. روز گذشته (جمعه) پله در برنامه‌ای تبلیغاتی برای یک شرکت مخابراتی در یکی از منطقه های برزیل دیده شد. وقتی مردم از حضور او در این منطقه آگاه شدند اطراف او را محاصره کردند تا اعتراض خود را به سخنان اخیر او در محکوم کردن اعتراض‌های خیابانی ابراز کنند.

در این تجمع اعتراض آمیز حدود ۲۰۰ نفر شرکت کردند که از اعضای جنبش کارگران" بدون سقف" بودند. آنها پله را محاصره کردند و اعتراض خود را به سخنان او نشان دادند.اعتراضان کنندگان خیابانی را که پله در آن حضور داشت مسدود کردند ومانع از خارج شدن اتومبیل او از این منطقه برای چند ساعت شدند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *