سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۵
۲

شورای‌ فقهی هاشمی در قم/شعار انتخاباتی احمدی‌نژاد و رفسنجانی

شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۷:۴۳
کد مطلب: 359388
در جلسه انتخاباتی حامیان هاشمی رفسنجانی پیشنهاد داده شده است تا با شعار" مجتهدان جوان، مصلح و مبتکر" در انتخابات خبرگان حاضر شوند.
شورای‌ فقهی هاشمی در قم/شعار انتخاباتی احمدی‌نژاد و رفسنجانی
به گزارش جهان، حامیان هاشمی رفسنجانی همچنین به دنبال راه اندازی شورای فقهی در شهر قم هستند.

آیت الله ابراهیم امینی از پذیرش ریاست این شورا امتناع ورزیده و در نهایت یکی از اساتید حوزه به نام لطفی مسوولیت آن را پذیرفته است.

از سوی دیگر مشرق نوشت،‌ احمدی نژاد و حلقه انحرافی بشدت به دنبال بازگشت به قدرت هستند.

در این زمینه، در جلسه انتخاباتی حامیان احمدی نژاد مطرح شده که ما بدنه اصولگرایی را تا حدود زیادی با خود همراه داریم و تنها مشکل ما عدم همراهی سران اصولگرا و رسانه های آنها با ما است. در این جلسه مصوب شد برنامه ای طراحی شود تا افرادی که دارای چهره نسبتا وجیهی در میان اصولگرایان هستند به دیدار سران و مدیران رسانه های اصولگرا بروند و از ضرورت وحدت میان اصولگرایان سخن بگویند.

در همین جهت، محمود احمدی نژاد با هدف برقراری ارتباط با سران اصولگرایی اقدام به برقراری تماس تلفنی با تعدادی از چهره های اصولگرا نموده است. احمدی نژاد در این تماس ها با لحنی عاطفی و با دفاع از انقلاب و نظام اسلامی و جایگاه ولایت فقیه، درخواست برقراری جلسه و دیدار را مطرح می کند. تاکنون هیچ یک از چهره های اصولگرا دیداری با احمدی نژاد نداشته اند.

همچنین، در جلسه انتخاباتی حامیان احمدی نژاد ، شعار" راه بهار از بهارستان می گذرد" برای حضور در انتخابات مجلس آینده انتخاب شد. این جلسه همچنین با مصوبات ذیل همراه بود:

1-در رسانه های خود علیه روسای قوه قضاییه و مقننه مطلبی منتشر نکنیم.

2- به دکتر احمدی نژاد پیشنهاد نماییم اسفندیار رحیم مشایی حضور کم رنگ تری در ساختمان ولنجک داشته باشد.

3- از دکتر احمدی نژاد بخواهیم چند تن از مدیران سابق دولت دهم که دارای پرونده اتهامی هستند از رفت و آمد به ساختمان ولنجک خودداری نمایند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


احمدی نژاد هنوز نفهمیده ملت به بهار حساسیت دارن؟!!!
علی
Iran, Islamic Republic of
با این وضع جامعه به سمت بی اخلاقی می رود و جای حق و باطل تغییر می کند! اینجاست که مردان خدا و مورد هجمه قرار می گیرند!