سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۱
شوراي سياست‌گذاري خودرو تصویب کرد:

برنامه‌‌ضربتی خودروسازان برای تنظیم‌ بازار

عرضه ۲۰ درصد تولید به‌صورت تحویل فوری
جمعه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۳۲
کد مطلب: 359329
سخنگوي شوراي سياست‌گذاري خودرو با اشاره به افزایش ۷۵ درصدی تولید خودرو در فروردين ماه امسال، از برنامه ضربتی خودروسازان برای تنظیم بازار خبر داد و گفت: این شورا مقرر کرد حداقل ۲۰ درصد توليد كارخانه‌ها به صورت تحويل فوري عرضه شود.
به گزارش جهان به نقل از مهر، ساسان قرباني در حاشیه جلسه شورای سیاستگذاری خودرو که با حضور وزیرصنعت ، معدن و تجارت و مدیران عامل شرکتهای خودرو سازی و معاونین وزیر و انجمن خودرو سازان و قطعه سازان تشکیل شد، گفت : طبق آمار موجود ، برنامه ریزیها در ماههای گذشته نتیجه داده و مقرر شده است افزایش تولید با برنامه های ضربتی که شرکتهای خودرو سازی خواهند داشت در ماه‌های بعد تداوم یابد.وی افزود : از سوی دیگر مقرر شد در جهت تنظيم بازار و پاسخ به نيازهاي مردم، حداقل ۲۰ درصد توليد كارخانه ها به صورت تحويل فوري صورت بپذيرد.

سخنگوي شوراي سياستگذاري خودرو ادامه داد: روشهای جلوگیری از تصادفات جاده ای موضوعی بود که مطرح و قرار شد آموزش رانندگان و آشنایی کامل آنها با ویژگی خودرو در دستور کار شرکتهای تولیدکننده خودروهای سنگین یعنی اتوبوس و کامیون قرار بگیرد.

قرباني همچنين گفت: : در این نشست وزیر صنعت ، معدن و تجارت بر ایجاد یک مرکز آزمون جاده ای تاکید کرد و مقرر شد که ایجاد این مرکز سریعا با همکاری شرکتهای خودرو سازی و کلیه سهامداران مرکز با هدف ارتقای کیفیت خودروهای داخلی و همینطور کمک به طراحی محصولات جدید و آزمون آنها و در نهایت ارائه خدمات در سطح بین المللی دنبال شود .

به گفته وی با ایجاد این مرکز خودروهای تولید داخل و خودروهای وارداتی در این مرکز مورد آزمون قرار می گیرند تا از کیفیت لازم برخوردار باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *