جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
برای حل بحران اوکراین؛

پوتین: پیشنهاد اروپا را بررسی می‌کنیم

پنجشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۰۴:۳۲
کد مطلب: 359139
رئیس‌جمهوری روسیه در دیدار با رئیس سازمان امنیت و همکاری اروپا گفت: «نقشه راه» پیشنهادی این سازمان برای برون‌رفت از بحران اوکراین را بررسی و مشترکا به تجزیه و تحلیل اوضاع خواهیم پرداخت.
به گزارش جهان، فارس به نقل از خبرگزاری «نووستی» نوشت: "ولادیمیر پوتین"، رئیس‌جمهوری روسیه در آغاز مذاکرات خود با "دیدیه بورک هالتر"، رئیس سازمان امنیت و همکاری اروپا در کاخ کرملین که در رابطه با اوضاع اوکراین صورت گرفت، یادآور شد که این سازمان پیشنهادی برای برون‌رفت از بحران در اوکراین دارد که روسیه به این پیشنهاد گوش داده و تلاش می‌کند بطور مشترک به تجزیه و تحلیل اوضاع پرداخته و راهی برای حل و فصل اوضاع پیدا کند.

پوتین با یادآوری اینکه پیش از این حوادث تاسف بار در اوکراین را با رئیس سازمان امنیت و همکاری اروپا مورد بررسی قرار داده است، تاکید کرد: م«واضع مسکو در قبال بحران اوکراین برای همه آشکار است و من قصد ندارم آن را تکرار کنم.»

رئیس سازمان امنیت و همکاری اروپا نیز به رئیس جمهوری روسیه پیشنهاد کرد تا جزییات «نقشه راه» مورد نظر این سازمان برای حل بحران را مورد بررسی قرار داده و در صورت امکان مورد اجرا گذاشته شود.

وی تاکید کرد که دیدار کنونی وی با رئیس‌جمهور روسیه، سومین دیدار دو طرف در سال جاری است و طرفین، گفتگو را برای حل و فصل مسائل بسیار با اهمیت می‌دانند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *